Bage kagen selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Muhmi

Kofoed. skriver:

Er nu ikke selv gift, men synes altid morgen op til store fester går alt for hurtigt, så jeg ville ikke ligge alt for mange planer den morgen, selvom det først er til middag.

Det har du egentlig ret i.. Det går aaalt for stærkt... Vil også helst have det hele ordnet dagen før og så kan jeg ellers dirigere de tjenere vi skal have, hvis der mere der skal gøres inden maden/festen begynder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Kofoed.

Muhmi skriver:

Det har du egentlig ret i.. Det går aaalt for stærkt... Vil også helst have det hele ordnet dagen før og så kan jeg ellers dirigere de tjenere vi skal have, hvis der mere der skal gøres inden maden/festen begynder

Ja, det jo det køkken folk og tjener er til for, hehe.

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Det var nemlig også det jeg tænke at jeg kunne... Lave en simpel, firkantet og flot én, og så bare en ordenlig røvfuld minikager i hjerter og roseforme..

Okay hvor mange bliver i, om jeg må spørge?

Så er der også lidt forskelligt 

45 stykker er inviteret 

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

Kofoed. skriver:

Ja, det jo det køkken folk og tjener er til for, hehe.

Haha! Min storebror og veninde skal dog ikke stå i køkkenet, de skal være med til festen Men min kæreste har gået på kokkeskole selv, så han kender måske nogle der kan gøre det flot og samtidig, lidt billigt måske

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Så er der også lidt forskelligt 

45 stykker er inviteret 

Det tænkte jeg nemlig også

Okay, der er 42 inviterede her, hvoraf de 8 af dem er børn under 4 år

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Det tænkte jeg nemlig også

Okay, der er 42 inviterede her, hvoraf de 8 af dem er børn under 4 år

Vi har kun én under 8 år, og hun ligger og babber ved mig lige nu så hun spiser nok ikke så meget 

Anmeld

11. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Har lige købt en masse fine forme, har sprøjtepose osv... Skulle jeg mon lave den selv egentlig?? Hvad siger i?

Og kig endelig ind på min bryllupshjemmeside... Jeg skriver blog/dagbog om mine tanker og planer + en masse fine billeder.

www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Jeg har sagt for uoverskueligt, men det er fordi jeg er så perfektionistisk.. Jeg ville ikke kunne nøjes... Så ville jeg få grå hår af at kigge på kagen ... 

Men syntes da bare du skal springe på kagen Og vupti så har du sikkert en flot kage  

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Vi har kun én under 8 år, og hun ligger og babber ved mig lige nu så hun spiser nok ikke så meget 

Haha, ej, nok ikke

Og forresten tillykke, det er dejligt med den nye rolle ikke

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Jeg har sagt for uoverskueligt, men det er fordi jeg er så perfektionistisk.. Jeg ville ikke kunne nøjes... Så ville jeg få grå hår af at kigge på kagen ... 

Men syntes da bare du skal springe på kagen Og vupti så har du sikkert en flot kage  

Jeg er også selv perfektionist på det område... Men, hvis jeg laver den selv, er fejlen jo hos mig og så er der kun mig at blive sur på og det gider jeg ikke spilde min tid med Så tror det ville være rigtig smart hvis jeg gjorde det selv, for jeg skal nok finde en fejl, ligemeget hvad

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Desuden arbejder min storebror for Royal Copenhagen.. Jeg tror godt han kan finde ud af at lave en masse fin pynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.