ÆL test... (første gang) - hjælp - er den positiv? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.361 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

MissMona

Hej allesammen,

Da det er min første gang at jeg æl tester, ville jeg bare lige høre jeres mening også... Er den her ægløsnings test positiv?

På forhånd tak for hjælpen piger!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Gaia

Synes jeg den er.om ik andet er den meget meget tæt på at være det, så omhandler måske timer. Så sex i endelig løs nu og de næste dage. God fornøjelse

Anmeld

11. februar 2012

Muhmi

Ikke helt endnu.. Men måske i aften eller i morgen

Anmeld

11. februar 2012

Muffinmus

hvis stregen til venstre er teststregen så ja, så er den det, så sex i dag og evt i morgen:-)

Anmeld

11. februar 2012

MissMona

Tak for svar

Jeg var bare i tvivl fordi det kun er 9 dage siden jeg har haft mens og så vidt jeg kan forstå er ÆL som regel først fra 12 dagen og fremefter! Men det må så være anderledes i mit tilfælde!

God weekend til jer alle

Anmeld

11. februar 2012

Muffinmus

der kan jo gå op til 2 dage før selve æl kommer når testen er positiv..så det er jo ikke så langt fra normalen. I øvrigt siger man af de kloge eksperter at netop at den grund at folk TROR æl ligger på f.eks dag 14, får de sexet forkert og bliver ikke gravide:-)

Anmeld

13. februar 2012

MissMona

Tak til alle for jeres svar!

Jeg tænkte jeg hellere måtte komme med en opdatering! Jeg har nu taget den æl-test 3 dage i træk og alle 3 dage har teststregen været tydligere end kontrolstregen, men efter at dømme denne morgens strimmel - er den jo tydeligst i dag (Indtil jeg ser morgendagens strimmel?).... Da det jo er første gang jeg tester med det her, kan jeg ikke helt finde ud af hvornår det liiiige er den peaker den teststreg der??? Nå men kæresten og jeg sexede i foregårs morges, i går aftes, og jeg regner med vi også gør det i dag i aften. (Vi kunne ikke lige nå det inden han skulle på arbejde i dag) så håber jeg vi er dækket ind!?!

for at det lykkes denne her gang!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2012

Ismone

Den ser da helt sikkert positiv ud i dag

Anmeld

13. februar 2012

MissMona

Ja det synes jeg også den gør! Jeg synes godt jeg kan se en tydeligere forskel i dag end de andre 2 dage. Men de andre 2 dage troede jeg jo også at nu var den positiv! Så nu er jeg lidt forbeholden! Kan stregen blive mere tydelig?!! ;D

Anmeld

13. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den første var positiv,og det er den du skal gå ud fra,at LH niveauet stiger,ændre ikke ved du har ÆL 24-36 timer efter 1.positiv test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.