Indlagt:( nu håber jeg de kan holde ham derinde endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

FamilenStorm

wmillapigenw skriver:

Ny opdatering:Jubiii, hvis det kun er plukveer og det ikke bliver til veer her når jeg kommer op at gå må jeg komme hjem engang idag, med ordre på at tage hjem til mor og ikke lave ret meget det næste stykke tid. og så sygemelde mig resten af graviditeten!

Krydser fingre for at der ikke kommer gang i nogle veer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Nattøs

hej håber virkelig den bette bliver der inde nogle uger i nu

men så må du simpelthen bare få en kongeplads foran tvet også fortælle hvad alle andre skal gøre ansatte en fast hjælper, så manden ikke når at blive træt af dig hehe...

Anmeld

12. februar 2012

wmillapigenw

FamilenStorm skriver:

Krydser fingre for at der ikke kommer gang i nogle veer...

Tak & håber også der ikke kommer gang i mere, men har haft en masse plukveer allerede idag! og havde også mange sidst inden veerne startede

Anmeld

12. februar 2012

wmillapigenw

Nattøs skriver:

hej håber virkelig den bette bliver der inde nogle uger i nu

men så må du simpelthen bare få en kongeplads foran tvet også fortælle hvad alle andre skal gøre ansatte en fast hjælper, så manden ikke når at blive træt af dig hehe...

Haha, jeg har ingen kæreste så har fået ordre på at tage hjem til mor - og der er masser af søskende at gøre gavn af og min mor hjælper gerne - men nu håber jeg ikke de her plukveer udvikler sig til veer, vil godt hjem!

Anmeld

12. februar 2012

Nattøs

wmillapigenw skriver:

Haha, jeg har ingen kæreste så har fået ordre på at tage hjem til mor - og der er masser af søskende at gøre gavn af og min mor hjælper gerne - men nu håber jeg ikke de her plukveer udvikler sig til veer, vil godt hjem!

hehe godt du har så mange hjælpere

Anmeld

12. februar 2012

EKBJ

wmillapigenw skriver:

Da jeg altså kun er 33+0 idag, så det er som sagt en smule fortidligt;( - de tror det var den første hinde med fostervand der gik, da der intet vand var ved hans hovede da jeg blev scannet, men der var så stadigvæk meget vand bagved!- da min mor tog hjem herfra kl. 14:30 tog veerne godt til i styrke, før var de kun på 40-60, men de blev kraftigere og gjorde en del mere ondt, de kom op på over 70 hver gang, og nogle på 85 og 100 godt og vel, så jeg kunne godt forstå det gjorde mere ondt! Fik en af de stikpiller for at prøve at stoppe dem da de kom meget ofte mellem 1-3 minutters fra den sidste stoppede til den næste kom. Men den hjalp slet ikke, så fik drop istedet for og ligger stadigvæk med det. De sagde igår aftes at ligenu tæller de kun time for time, og det vigtigste er jeg når at få anden del af lunge modner imorgen ved 12-13 timer. Og så vil de se hvor langt de tæller derfra, ved ikke mere endnu. Men de siger han har en fin vægt på omkring de 2000g - undskyld lidt langt, ville bare lige informere jer herinde.

Anmeld

12. februar 2012

Chalala85

Krydser for dig at det hele går som det skal og den lille bliver derinde så lang tid som muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.