Da jeg altså kun er 33+0 idag, så det er som sagt en smule fortidligt;( - de tror det var den første hinde med fostervand der gik, da der intet vand var ved hans hovede da jeg blev scannet, men der var så stadigvæk meget vand bagved!- da min mor tog hjem herfra kl. 14:30 tog veerne godt til i styrke, før var de kun på 40-60, men de blev kraftigere og gjorde en del mere ondt, de kom op på over 70 hver gang, og nogle på 85 og 100 godt og vel, så jeg kunne godt forstå det gjorde mere ondt! Fik en af de stikpiller for at prøve at stoppe dem da de kom meget ofte mellem 1-3 minutters fra den sidste stoppede til den næste kom. Men den hjalp slet ikke, så fik drop istedet for og ligger stadigvæk med det. De sagde igår aftes at ligenu tæller de kun time for time, og det vigtigste er jeg når at få anden del af lunge modner imorgen ved 12-13 timer. Og så vil de se hvor langt de tæller derfra, ved ikke mere endnu. Men de siger han har en fin vægt på omkring de 2000g
- undskyld lidt langt, ville bare lige informere jer herinde.
Det du kan trøste dig (lidt) med i denne situation er at han faktisk har stor chance for at overleve og komme igennem det hele uden særlige mén... Han er jo groft sagt udviklet, han mangler "bare" at blive stor og stærk... Men det betyder jo ikke at han ikke ville have rigtig godt af at blive i mavsen baaare et par uger mere... HUSK at slappe rigtig godt af... Lad dig varte op lige nu.. Ingen unødige, store bevægelser...
Hvor var det godt at de tog dig ind hurtigst muligt, så det kunne blive stoppet i tide.. Og jeg krydser alt hvad jeg kan for at bettemanden bliver inde liiidt endnu... 

Men du er en stærk pige! Ligemeget hvad, så skal i nok klare den sammen!!

Anmeld