Indlagt:( nu håber jeg de kan holde ham derinde endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Janni.

wmillapigenw skriver:

J

Tak for ordene janni! Og ja skal nok klare det selvom det bliver hård i starten hvis han kommer ud nu, han er jo ikke så stor jo

Ja hårdt vil det være, men jeg ved du har masser af støtte og opbakning, ikke mindst herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

wmillapigenw

Her er lige noget opdatering fra mig. - da lægen var her ved 15 tiden sagde han: at de fjerner droppet, og hvis fødslen så går i gang lader de ham komme og så vil de få mig til at gå rundt imorgen lidt og se om det går. Og hvis jeg er heldig og det ikke starter igen, så kan jeg komme hjem mandag, med ordre på ikke at lave noget. - så ligenu krydser jeg for han bliver derinde nogle dage endnu ihvertfald!

Anmeld

11. februar 2012

wmillapigenw

Nemesis skriver:

Krydser fingre for at du kan holde på ham bare en unge endnu...det vil betyde meget!

HAr selv 3 ftf der er kommet 34+4 til 35+3 så jeg ved de kan være små men fine og klare sig rigtig godt.

:-) Sisse

Opdatering har jeg skrevet længere omme, hvis du ville læse det

Anmeld

11. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh nej da   Held og lykke med det hele! Håber han vælger at blive derinde bare lidt endnu!

Anmeld

11. februar 2012

wmillapigenw

th skriver:

Tak. For info så var det godt du kom afsted for at kan bliver derinde lidt endnu.

Anmeld

11. februar 2012

wmillapigenw

babymus77 skriver:

Krydser for bette manden bliver inde i varmen bare et par uger eller tre endnu;-) Rigtig dejlig lørdag til jer 2;-)

Anmeld

11. februar 2012

wmillapigenw

Muhmi skriver:

Det du kan trøste dig (lidt) med i denne situation er at han faktisk har stor chance for at overleve og komme igennem det hele uden særlige mén... Han er jo groft sagt udviklet, han mangler "bare" at blive stor og stærk... Men det betyder jo ikke at han ikke ville have rigtig godt af at blive i mavsen baaare et par uger mere... HUSK at slappe rigtig godt af... Lad dig varte op lige nu.. Ingen unødige, store bevægelser...

Hvor var det godt at de tog dig ind hurtigst muligt, så det kunne blive stoppet i tide.. Og jeg krydser alt hvad jeg kan for at bettemanden bliver inde liiidt endnu...

Men du er en stærk pige! Ligemeget hvad, så skal i nok klare den sammen!!

Anmeld

11. februar 2012

Nemesis

wmillapigenw skriver:

Her er lige noget opdatering fra mig. - da lægen var her ved 15 tiden sagde han: at de fjerner droppet, og hvis fødslen så går i gang lader de ham komme og så vil de få mig til at gå rundt imorgen lidt og se om det går. Og hvis jeg er heldig og det ikke starter igen, så kan jeg komme hjem mandag, med ordre på ikke at lave noget. - så ligenu krydser jeg for han bliver derinde nogle dage endnu ihvertfald!

håber han bliver derinde...bare en uge mere!!!

Sisse

Anmeld

11. februar 2012

Janni.

wmillapigenw skriver:

Vi håber..!

Anmeld

12. februar 2012

wmillapigenw

Ny opdatering:Jubiii, hvis det kun er plukveer og det ikke bliver til veer her når jeg kommer op at gå må jeg komme hjem engang idag, med ordre på at tage hjem til mor og ikke lave ret meget det næste stykke tid. og så sygemelde mig resten af graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.