hvad ser i tøser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jo men tænker også hvis det er du har aborteret og der ikke har været meget blod... kan der være rester der inde... og det er ikke smart jo... så mere så du får den hjælp du skal bruge lige meget hvad

Det kan du have ret i (:

Men stod med præcis det samme "problem" i December måned, hvor jeg røg på gynækologisk afd og blev scannet og taget blodprøver, fordi jeg havde positive tests, men begyndte at bløde MEGET..

Men der sagde de til mig at jeg slet ikke havde været gravid.. Mit HCG lå på 0..

Dumme dumme krop altså (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det kan du have ret i (:

Men stod med præcis det samme "problem" i December måned, hvor jeg røg på gynækologisk afd og blev scannet og taget blodprøver, fordi jeg havde positive tests, men begyndte at bløde MEGET..

Men der sagde de til mig at jeg slet ikke havde været gravid.. Mit HCG lå på 0..

Hjernen kan gøre rigtig meget ved kroppen!

Så går man og håber på man er gravid kan hjernen sagens sætte gang i alt muligt så man pludselig går med kvalme og brystspændinger uden at være gravid Så ik dumme krop, men dumme hjerne

Anmeld

16. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Det kan du have ret i (:

oki... det er da ret vildt at du har testet posetivt og så har hcg tal på 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.