hvad ser i tøser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.459 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej damer.. Skulle have haft menses idag (kommer altid right on time!), men er ikke dukket op..

Jeg har lige taget en test, som så sådan her ud ?? Ser i mere end 1 streg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Kay

ser en meget meget svag en prøv igen om et par dage for at være sikker... men den ser ud til at være godt på vej...

Anmeld

10. februar 2012

Faith

Jeg synes godt jeg kan ane en nr 2 streg. Men er ikke 100% sikker. Ville teste igen om et par dage hvis jeg var dig

Anmeld

10. februar 2012

.....

Jeg kan ane en streg nummer 2, men vil tage en om et par dage forat være 100% sikker

Anmeld

10. februar 2012

Annana89

Jeg kan sagtens se en svag steg

Anmeld

10. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej damer.. Skulle have haft menses idag (kommer altid right on time!), men er ikke dukket op..

Jeg har lige taget en test, som så sådan her ud ?? Ser i mere end 1 streg?

på trods af jeg af en eller anden grund ALDRIG kan se nr. to streg på testerne, kan jeg saagtens se en meget svag streg her - jeg håber den bliver tydligere inden for et par dage

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar  (:

Har taget en test igen her til formiddag, som ser lige sådan ud som den på billederne.. hverken mere eller mindre tydelig..

Hvis jeg køber sådan en clear blue, burde den så ikke vise nøjagtigt om jeg er gravid??? Altså jeg tænker at jeg er jo gået en dag over tid, og har ikke de mindste tegn på at mens er på vej, tværtimod har jeg de sidste 2 uger haft let kvalme, og mine bryster er begyndt at spænde lidt..

Anmeld

11. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Tak for svar  (:

Har taget en test igen her til formiddag, som ser lige sådan ud som den på billederne.. hverken mere eller mindre tydelig..

Hvis jeg køber sådan en clear blue, burde den så ikke vise nøjagtigt om jeg er gravid??? Altså jeg tænker at jeg er jo gået en dag over tid, og har ikke de mindste tegn på at mens er på vej, tværtimod har jeg de sidste 2 uger haft let kvalme, og mine bryster er begyndt at spænde lidt..

jo en clearblue ville give et svar der ikke er til at tage fejl af

Anmeld

11. februar 2012

otlitrom

Jeg synes den ser ud til at være positiv

Anmeld

11. februar 2012

Lilje82

Hmm kan godt se en streg nummer 2, meeen kan ikke se om der er farve i den? Er der det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.