hvad ser i tøser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Kris89

Anonym skriver:

En lille update..

Er begyndt at bløde meget meget lidt - men har dog mens smerter ):

Så måske kommer mens alligevel , selvom jeg selv mener at testen er svagt positiv..

øv øv... har nok været en bio så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

øv... men husk hvis mens kommer... så er det fordi det befrugtede æg ikke har sat sig ordentlig fast... og det sker kun når der er noget galt... rigtig hårdt men det er bedre at det sker nu end at du først opdager det til nf....

og hber det bare er lidt plet blødning og at dn lille har det fint der inde

Men kan man godt bløde og stadig være gravid? - jeg ved ikke lige hvordan man kender forskellen fra alm menses, og pletblødning??

Altså der er slet ikke lige så meget som der plejer, den plejer at være kraftig fra start af.. Men smerterne er de samme, som hvis jeg skulle have menses..

Anmeld

12. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Men kan man godt bløde og stadig være gravid? - jeg ved ikke lige hvordan man kender forskellen fra alm menses, og pletblødning??

Altså der er slet ikke lige så meget som der plejer, den plejer at være kraftig fra start af.. Men smerterne er de samme, som hvis jeg skulle have menses..

jeg blødte i starten... mest på papiret når jeg havde været på toilettet men også et par dråber i trusserne... det er det jeg vil kalde pletblødning...

nu er mens smerter jo et hvidt begræb... for mine mens smerter plejer at være store mavekramper så jeg hverken kan stå eller gå... og så tror jeg der er noget galt hvis en gravid har det sådan... men lige i starten af graviditeten er der mange der beskriver de har mens-smerter...

men prøv at se tiden an om du bløder mere... eller ring til lægen i morgen hvis du ikke gør...

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg blødte i starten... mest på papiret når jeg havde været på toilettet men også et par dråber i trusserne... det er det jeg vil kalde pletblødning...

nu er mens smerter jo et hvidt begræb... for mine mens smerter plejer at være store mavekramper så jeg hverken kan stå eller gå... og så tror jeg der er noget galt hvis en gravid har det sådan... men lige i starten af graviditeten er der mange der beskriver de har mens-smerter...

men prøv at se tiden an om du bløder mere... eller ring til lægen i morgen hvis du ikke gør...

okay (:

Jeg har nok blødt mere end bare en pletblødning, men mindre end min normale mens?? Jeg forstår ikke lige min krop..

overvejer om jeg skal teste igen, nu hvor jeg ikke bløder mere, men føler mig også bare så dum hvis jeg står med en negativ test

Mine mens smerter er slet ikke så voldsomme som dine er - det er bare lidt jag i underlivet - lyder ikke rart at du har det sådan når du har menses

Anmeld

16. februar 2012

Muffinmus

Det sker tit at ægget kommer med ud med emns desværre.

Så det er nok ikke den her gang du er heldig, men mange bliver gravide lige efter så ghop på manden når det er æl tid igen:-)

Og ang teste, hvis de op til mensdag er SÅ svage som din var, hvor man ikke kunne se farven i den, er det som regel en fuser....men enkelte har dog været heldige:-)

Anmeld

16. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

okay (:

Jeg har nok blødt mere end bare en pletblødning, men mindre end min normale mens?? Jeg forstår ikke lige min krop..

overvejer om jeg skal teste igen, nu hvor jeg ikke bløder mere, men føler mig også bare så dum hvis jeg står med en negativ test

Mine mens smerter er slet ikke så voldsomme som dine er - det er bare lidt jag i underlivet - lyder ikke rart at du har det sådan når du har menses

det er bestemt heller ikke rat... men tilgengæld har jeg kun mes hver 2-6. md. og så i 10-13 dage...

jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig... og få en scanning... og høre hvordan du skal forholde dig

Anmeld

16. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

okay (:

Jeg oplevede det samme.. Mærkelig mens iforhold til normalen! Mindre blødning, mørkere farve, flere smerter og jeg gik med de samme tanker som dig.. Jeg var ik gravid der men der var lagt i ovnen til næste ægløsning og så var der jackpot

Så er du ik gravid nu så håber jeg det går på samme måde for dig

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg oplevede det samme.. Mærkelig mens iforhold til normalen! Mindre blødning, mørkere farve, flere smerter og jeg gik med de samme tanker som dig.. Jeg var ik gravid der men der var lagt i ovnen til næste ægløsning og så var der jackpot

Så er du ik gravid nu så håber jeg det går på samme måde for dig

Det håber jeg også (:

Men jeg har testet svagt positiv 2 gange inden jeg begyndte at bløde.. Men tager en test idag tror jeg - så får i det mindste be- eller afkræftet det (:

Håber også at den er der i næste omgang, hvis den ikke er der nu (:

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er bestemt heller ikke rat... men tilgengæld har jeg kun mes hver 2-6. md. og så i 10-13 dage...

jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig... og få en scanning... og høre hvordan du skal forholde dig

Tror jeg lige prøver at teste igen, inden jeg ringer til lægen (:

Ville føle mig dum hvis jeg kom derop og den så var negativ.. (:

Anmeld

16. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Tror jeg lige prøver at teste igen, inden jeg ringer til lægen (:

Ville føle mig dum hvis jeg kom derop og den så var negativ.. (:

jo men tænker også hvis det er du har aborteret og der ikke har været meget blod... kan der være rester der inde... og det er ikke smart jo... så mere så du får den hjælp du skal bruge lige meget hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.