Sille86 skriver:
Du kan være helt rolig, de sender jer ikke hjem hvis i ikke er klar til det, det spurgte jeg nemlig om..
Vi havde en forfærdelig første nat hjemme... og der var ikke meget hjælp at hente der ( selvfølgelig grundet strejken) - Johann holdt op med at trække vejret 3 gange i løbet af den første nat ( fostervand i lungerne, som de ikke suger for mere) han blev helt blå og ja vi troede rent faktisk vi ville miste ham, jeg ringede derop på emergency nr. vi havde fået nu de strejkede og beskeden var at " det er da helt normalt"- hvortil jeg kunne tilføje at det umuligt kan være normalt min nyfødte time gamle lille søn ligger og bliver helt blå og slap og ikke trækker vejret... Så det blev en nat hvor vi sad oppe med ham.. men der var jo en logisk grund til det og han blev også mere frisk dagene efter...
Men du skal slet ikke være nervøs.. Vi kommer heldigvis ikke til at føde mit i strejken smiler... og desuden har de givet mig deres ord på at har vi brug for en overnatning så er det selvfølgelig det vi får.. Syntes simpelthen de er så søde derude... Skal du så derop til fødselsforberedelse omkring amning på mandag kl 11-12..?
Vi har Stine Frantzen og en Hanne... uhh kan ikke huske hendes efternavn.. Stine var med til min sidste fødsel og hun var bare fantastisk... hvem har i..? - og fornuftigt i har bedt lille musen om at komme på rette tidspunkt smiler... det er kanon...
Føj for en oplevelse i har haft 
Vi har oz fået at vide at hvis der er brug for en overnatning så er det selvfølgelig det vi skal. Men man kan alligevel ik lade være med at tænke at hvis man nu føder på et stratetisk dårligt tidspunkt, hvor halvdelen af landet oz har valgt at føde og der simpelthen ik er plads til oz alligevel, og så alligevel kan risikere at blive sendt hjem uden at være klar 
Det lyder ellers fint når de siger at de er på telefonen døgnet rundt for dem der bliver sendt hjem kort tid efter fødslen. Så er man trods alt dækket lidt ind for spørgsmål, hvis de bare bliver besvaret bedre end dem i snakkede med første nat i var hjemme 
Vi har Mette og Bodil som jm, og de er begge rigtig søde og enormt rolige. Det er faktisk rigtig rart når man kommer der med en masse spørgsmål fordi det er første gang. Meget tålmodige og rare mennesker 
Vi skal først til fødselsforberedelse om en måned, 20. marts fra 13-14. Hvor langt henne er du?
Anmeld