Fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

lio

Jeg selv er 21 + 0 idag men begynder småt at forestille mig ting om fødslen. Synes det er spændende og glæder mig til selv at prøve.

Hvordan har i det omkring den, nogle af jer har jo prøvet det før men er det skræmmende at tænke på eller glæder i jer eller what ever?

Min største bekymring er størrelsesforholdende dernede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg selv er 21 + 0 idag men begynder småt at forestille mig ting om fødslen. Synes det er spændende og glæder mig til selv at prøve.

Hvordan har i det omkring den, nogle af jer har jo prøvet det før men er det skræmmende at tænke på eller glæder i jer eller what ever?

Min største bekymring er størrelsesforholdende dernede.

Er selv 21+2 og mine tanker er oz begyndt at vandre lidt ud i fremtiden..

Synes det er lidt med blandede følelser jeg tænker frem på fødslen. Ved det bliver fantastisk at ligge med det lille barn bagefter men jeg kan godt frygte smerterne. De er lidt uhåndgribelige da det jo ik er noget man tilnærmelsesvis har oplevet før

Jeg glæder mig til at blive en oplevelse rigere

Anmeld

10. februar 2012

lio

Team Putte skriver:

Er selv 21+2 og mine tanker er oz begyndt at vandre lidt ud i fremtiden..

Synes det er lidt med blandede følelser jeg tænker frem på fødslen. Ved det bliver fantastisk at ligge med det lille barn bagefter men jeg kan godt frygte smerterne. De er lidt uhåndgribelige da det jo ik er noget man tilnærmelsesvis har oplevet før

Jeg glæder mig til at blive en oplevelse rigere

Kunne man ikke lave en, A la elekstrisk stol, graviditets stol, hvor man kunne sidde og blive påført de smerter som er i vente, bare så man ved:

Hvordan føles det

Hvor præcis sidder smerterne

Hvordan reagerer man ift. ens smerte-tærskel og temperement.

Anmeld

10. februar 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Kunne man ikke lave en, A la elekstrisk stol, graviditets stol, hvor man kunne sidde og blive påført de smerter som er i vente, bare så man ved:

Hvordan føles det

Hvor præcis sidder smerterne

Hvordan reagerer man ift. ens smerte-tærskel og temperement.

Snedigt hvis man kunne!

Men de siger jo at ikke 2 fødsler er ens så måske svært at lave en stol der dækker alle muligheder

Min jordemoder spurgte mig om jeg var bange for fødslen, men det er jeg jo ik direkte. Så vi har lavet den aftale at vi tager det som det kommer og lægger ik på forhånd nogle planer om at jeg skal have en eller anden form for smertelindring. Derimod har vi lavet en rækkefølge på hvad vi prøver først og hvad der er sidste udvej hvis jeg synes det gør for ondt Det er faktisk rart at vide der er en plan for det hele

Anmeld

10. februar 2012

lio

Team Putte skriver:

Snedigt hvis man kunne!

Men de siger jo at ikke 2 fødsler er ens så måske svært at lave en stol der dækker alle muligheder

Min jordemoder spurgte mig om jeg var bange for fødslen, men det er jeg jo ik direkte. Så vi har lavet den aftale at vi tager det som det kommer og lægger ik på forhånd nogle planer om at jeg skal have en eller anden form for smertelindring. Derimod har vi lavet en rækkefølge på hvad vi prøver først og hvad der er sidste udvej hvis jeg synes det gør for ondt Det er faktisk rart at vide der er en plan for det hele

Jeg har kun været til 1. jm samtale men vil da lige starte emnet næste gang.

Anmeld

10. februar 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg har kun været til 1. jm samtale men vil da lige starte emnet næste gang.

Jeg synes ihvertfald det er rart

Så har hun noterne i sin conputer og vi har fået en udskrift der nu ligger i vores baby-mappe. Så er vi sikret forløbet selvom det evt. ik skulle være en af vores jordemødre der er med til fødslen

Anmeld

10. februar 2012

lio

Team Putte skriver:

Jeg synes ihvertfald det er rart

Så har hun noterne i sin conputer og vi har fået en udskrift der nu ligger i vores baby-mappe. Så er vi sikret forløbet selvom det evt. ik skulle være en af vores jordemødre der er med til fødslen

Smart. hvor skal du føde henne?

Anmeld

10. februar 2012

Team Putte

Holbæk sygehus

Dig?

Anmeld

10. februar 2012

lio

Team Putte skriver:

Holbæk sygehus

Dig?

Hvidovre Hospital. Håber de har lign. ide som du fortæller om.

Anmeld

10. februar 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hvidovre Hospital. Håber de har lign. ide som du fortæller om.

Det er jo individuelt hvad man har brug for, så hvis du bringer på banen at du synes det vil være rart med sådan en plan, så er jeg da sikker på din jordemoder vil lave en med dig

Nu går jeg sygemeldt med stress så ved faktisk ik om det er derfor vi har lavet den plan. For mig stresser det bare enormt meget når tingene er uhåndgribelige, og planer er en god måde at få overblik og ro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.