Ung mor VS gammel mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Fenja09

Ung mor under 20 år og gammel mor over 45 år.

Det er i hvert fald min opfattelse, når det skal ses i helt sort/hvid.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Drømme

4kløver skriver:

Hihi du lyder som mig da jeg var ung.. har altid sagt at når jeg blev 30 var det slut med børn.. ( havde 3 som 23år) Nu er jeg 35 og fik en i oktober 09 og en i nov 11

Hehe, det bliver spændende at se, om det kommer til at ændre sig for mig

Vil også gerne have en stor børneflok, og indtil videre er kæresten med på det (17 dage till termin, så kan jo sagtens nå at ændre sig ), og derfor er det da muligt der kommer et par "efternølere" efter de 30 xD

Det gælder bare om at få tankerne skrevet ned, synes det er sjovt at sidde og læse tilbage i mine gamle papirer, for kan allerede se mange af mine holdninger har ændret sig de seneste par år, og det fortsætter vel nok

Hvornår er den ældste så fra ?
Lyder som en herlig børneflok

Anmeld

11. februar 2012

Camilla..

Man er ung mor under 18.

Man er gammel mor over 30

Anmeld

11. februar 2012

4kløver

Drømme skriver:

Hehe, det bliver spændende at se, om det kommer til at ændre sig for mig

Vil også gerne have en stor børneflok, og indtil videre er kæresten med på det (17 dage till termin, så kan jo sagtens nå at ændre sig ), og derfor er det da muligt der kommer et par "efternølere" efter de 30 xD

Det gælder bare om at få tankerne skrevet ned, synes det er sjovt at sidde og læse tilbage i mine gamle papirer, for kan allerede se mange af mine holdninger har ændret sig de seneste par år, og det fortsætter vel nok

Hvornår er den ældste så fra ?
Lyder som en herlig børneflok

Min store tøs er fra 94 så hun bliver 18 her i april

Anmeld

11. februar 2012

Drømme

4kløver skriver:

Tiden går hurtigt lige pludselig

Anmeld

11. februar 2012

Drømme

4kløver skriver:

Hvad gjorde egentlig du skiftede mening i forhold til hvornår du syntes det var slut med børn ?

Anmeld

11. februar 2012

4kløver

Drømme skriver:

Hvad gjorde egentlig du skiftede mening i forhold til hvornår du syntes det var slut med børn ?

Tænkte at jeg ikke var gammel. Som jeg så min mor var da var ung. Havde det ikke været fordi jeg fik ks sidst kunne jeg godt havde tænkt mig en til.
Jeg siger 45 så er man gamle mor

Anmeld

11. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ung under 20 og gammel over 35

kommer udfra hvornår jeg selv kunne se mig klar til at starte med børn og hvornår jeg i hvert fald senest synes jeg ville igang

jeg har altid vidst jeg ville have børn og følt mig halvklar fra jeg var 15 og holdte min ældste niece for første gang... men jeg ved at jeg først fik den livsindsigt der skulle til at jeg kunne klare det her med at være mor da jeg blev omkring de 20 dermed ikke sagt at andre ikke kan være fantastiske mødre under den alder men jeg var ikke mentalt klar før der

og da jeg ved at det der med æg og risiko for sygdomme stiger med alderen efter de 35 så sys jeg man er gammel mor når man er efter det som førstegangsfødende

Anmeld

11. februar 2012

JH12

Ung under 20 - 25 - men det kommer jo også meget an på hvor langt man er i ens liv, og hvordan er man som person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.