Ung mor: 20 og under.
Synes det er meget almindeligt at begynde at tænke familie og børn omkring 23-25 års alderen uden at man er for ung.
'Gammel' mor: 30 og over.
Min personlige mening er at man er 'gammel' mor hvis man først starter med at tænke børn når man er fyldt 30. Jeg ved der er mange er prioritere karriere osv før børn og derfor venter. Men jeg er selv vokset op med en ung mor. Jeg er 28 og min mor bliver 47 i år, så hun var 18 da hun fik mig og jeg synes det har været vildt fedt at have en så ung mor. Både min stedmor og svigermor bliver også 47 i år
Jeg har altid selv ønsket at blive ung mor, men har dog prioriteret min handelskole eksamen, så jeg i det mindste havde den. Men siden jeg blev student har jeg ønsket at blive mor. Jeg skulle bare finde den rigtige at få børn med
Ham fandt jeg i 2006 og vi fik vores første barn sammen i januar 2011 og har lige fået nummer 2 for 3 dage siden. Vi startede projekt baby i januar 2008, så det tog noget tid inde vi havde to streger. Det er også en af grundene til at jeg ikke helt forstår dem som venter til efter de 30 med starte projekt baby, for hvad nu hvis det tager flere år?
Forstår selvfølgelig godt dem der venter, hvis de endnu ikke har mødt den rigtige at få børn sammen med, det er jo trods alt et af de vigtigste kriterier
Og der er dem som har forsøgt i mange år og ender med at blive 30 inden det lykkedes, men så har de jo heller ikke ventet med at starte projekt baby.
Anmeld