Læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

PrincessQ

BubbieBear skriver:

Okay, jamen så må jeg hellere gå i krig med ÆL-teste.
Har lige bestile nogle fra billige-teste.dk

Held og lykke.. eller skulle jeg sige god fornøjelse

Det skal nok lykkes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

BubbieBear

PrincessQ skriver:

Held og lykke.. eller skulle jeg sige god fornøjelse

Det skal nok lykkes!

I lige måde

Anmeld

20. marts 2009

Cris

Åh jeg håber at det snart lykkes! Vil du høre noget sjovt? Min vendinde har prøvet 2 år!!!! Hun har godt nok spildt mange timer, på at være ked af det, selvfølgeligt. Så gik hun til læge og de fand ud af det, at hun har haft en simpel hormon ubalance. Hun fik nogle piller og bang! Baby på vej! Nogle gange synes jeg, at det er lidt træls at i Europa skal man vente så længe på at få lavet de forskellige test... Noget så nemt som en ubalance har taget 2 år af deres liv. Da hendes mand blev udstationeret (det var der, hvor jeg mødte hende) har hun selv betalt i en klinik (det var ikke så dyrt) på en fuld sunheds test mht til graviditaten. Og som sagt, en måned efter var hun gravid. Nu håber jeg, at der også snart sker der noget for jer hurtigt!!!

Anmeld

20. marts 2009

BubbieBear

Cris skriver:

Åh jeg håber at det snart lykkes! Vil du høre noget sjovt? Min vendinde har prøvet 2 år!!!! Hun har godt nok spildt mange timer, på at være ked af det, selvfølgeligt. Så gik hun til læge og de fand ud af det, at hun har haft en simpel hormon ubalance. Hun fik nogle piller og bang! Baby på vej! Nogle gange synes jeg, at det er lidt træls at i Europa skal man vente så længe på at få lavet de forskellige test... Noget så nemt som en ubalance har taget 2 år af deres liv. Da hendes mand blev udstationeret (det var der, hvor jeg mødte hende) har hun selv betalt i en klinik (det var ikke så dyrt) på en fuld sunheds test mht til graviditaten. Og som sagt, en måned efter var hun gravid. Nu håber jeg, at der også snart sker der noget for jer hurtigt!!!

Det har du så meget ret i! Det kan jo bare være en ubalance et sted..
Men "systemet" vil jo ikke hjælpe en før parret har prøvet i et år :/ Ventetiden kan være lang for dem der venter.

Anmeld

20. marts 2009

LineD

Du kan tro der nok skal være en masse til at støtte jer herinde

Min forlovede og jeg har selv prvet rigtig længe, officielt for omverdenen nok kun en 5-6 mdr men er holdt op med at holde styr på det da det gør os begge modløse. Vi har endnu ikke haft gevinst, men har ikke søgt hjælp endnu da vi begge er unge og burde kunne med tiden få et spir til at gro

Jeg ryger, men Morten er ikke ryger, og jeg stopper når jeg bliver gravid, evt. lige om snart for at se om det kan hjælpe os.

Vi er startet op på ÆL testene, også fra www.biilge-teste.dk med godt resultat, jeg kender nu min egen cyklus meget bedre..

Har de sidste 2 cykusser gået 14 dage over tid og derefter blødt voldsomt, det nogle kalder en medicinsk abort (Forsinket menstruation kaldte man det bare før i tiden)...

Denne gang har vi rigtig haft gang i hyggeriet og ramt ÆL SPOT ON Så vi håber

Jeg krydser alt hvad krydses kan for jer!! Hvis du mangler en ligesindet at dele frustrationer med, er du velkommen til at skrive
Hellere en gang for meget end en for lidt hehe

Anmeld

20. marts 2009

PrincessQ

BubbieBear skriver:

I lige måde

Så har jeg været hos lægen.. fik taget en milliard million teste og sendt afsted for også at få tage blodprøve på lab. (de tager ikke selv blodprøver hos min læge)..

Så nu får jeg svar på de her prøver på tirsdag, så skal jeg have taget yderligere blodprøver på 3. dagen for min mens. Det er godt nok omsonst! Når der er svar på alle blodprøverne bliver jeg nok sendt til røngen (staveplade)..

Min kæreste skal jeg så også have sendt afsted til sin læge og han skal også testes en hel masse.

Det er godt nok omsonst! men jeg har det suuuper godt med at der nu sker noget på den front, at det bliver undersøgt om der evt. kunne være et eller andet.

Anmeld

20. marts 2009

BubbieBear

LineD skriver:

Du kan tro der nok skal være en masse til at støtte jer herinde

Min forlovede og jeg har selv prvet rigtig længe, officielt for omverdenen nok kun en 5-6 mdr men er holdt op med at holde styr på det da det gør os begge modløse. Vi har endnu ikke haft gevinst, men har ikke søgt hjælp endnu da vi begge er unge og burde kunne med tiden få et spir til at gro

Jeg ryger, men Morten er ikke ryger, og jeg stopper når jeg bliver gravid, evt. lige om snart for at se om det kan hjælpe os.

Vi er startet op på ÆL testene, også fra www.biilge-teste.dk med godt resultat, jeg kender nu min egen cyklus meget bedre..

Har de sidste 2 cykusser gået 14 dage over tid og derefter blødt voldsomt, det nogle kalder en medicinsk abort (Forsinket menstruation kaldte man det bare før i tiden)...

Denne gang har vi rigtig haft gang i hyggeriet og ramt ÆL SPOT ON Så vi håber

Jeg krydser alt hvad krydses kan for jer!! Hvis du mangler en ligesindet at dele frustrationer med, er du velkommen til at skrive
Hellere en gang for meget end en for lidt hehe

Det er kanon dejligt at blive bakket op herinde

For fra min families side (min mor og søster) møder man svar som "er det ikke for tidligt? at få børn" og "I skal prøve at fokusere på noget andet" (når man sagde til sin mor at man synes tingene er lidt svære for tiden.

Jeg har kun røget tre smøger idag, til trods for jeg havde sat mig for at stoppe.
Men det er SÅ svært! Man har jo brug for en trøstesmøg en gang imellem
Men jeg holder bestemt også helt når jeg bliver gravid.

Jeg har overstået min ÆL periode nu her (ihvertfald ifølge beregningerne)
Så har testdag om 6 dage (10 dage efter ÆL)

Jeg starter op med ÆL tests efter min næste mens (hvis den uheldigvis skulle komme)
Krydser også fingre for jer. Det skal nok lykkedes for os!

Anmeld

20. marts 2009

BubbieBear

PrincessQ skriver:

Så har jeg været hos lægen.. fik taget en milliard million teste og sendt afsted for også at få tage blodprøve på lab. (de tager ikke selv blodprøver hos min læge)..

Så nu får jeg svar på de her prøver på tirsdag, så skal jeg have taget yderligere blodprøver på 3. dagen for min mens. Det er godt nok omsonst! Når der er svar på alle blodprøverne bliver jeg nok sendt til røngen (staveplade)..

Min kæreste skal jeg så også have sendt afsted til sin læge og han skal også testes en hel masse.

Det er godt nok omsonst! men jeg har det suuuper godt med at der nu sker noget på den front, at det bliver undersøgt om der evt. kunne være et eller andet.

Ej hvor dejligt der bliver taget hånd om det nu!

Vi må vente lidt med at blive testet i hoved og mås *griner*

Jeg bliver nok først henvist til en gyn til Juni, hvis det ikke er lykkedes inden da.

Anmeld

20. marts 2009

PrincessQ

BubbieBear skriver:

Ej hvor dejligt der bliver taget hånd om det nu!

Vi må vente lidt med at blive testet i hoved og mås *griner*

Jeg bliver nok først henvist til en gyn til Juni, hvis det ikke er lykkedes inden da.

Det ville jeg nok også først være blevet, men var rimelig stædig der nede så tror han gjorde det for at få mig til at lade være med at plage ham så meget.. det hjælper nogle gange at være stædig.. *griner*

Men det var også første gang jeg var hos den læge, flyttede til Gladsaxe i januar 2006, men har først skiftet læge her i januar 2009. Men i forbindelse med alt det her projekt baby er det lidt mere praktisk ikke at have en læge 30 km væk i Nivå.. Kan også bare være at han var flink mod en ny patient

Anmeld

20. marts 2009

BubbieBear

Da det var første gang vi var ved lægen, synes jeg ikke jeg ville skrue bissen på. haha. Kæresten og jeg har snakket om at få samme læge. Det er jo nemmest i det lange løb

Sidste uge havde jeg en underlig mavefornemmelse. Kender du det?
Denne her uge har jeg mens-ligende tegn, men de plejer ikke at komme før et par dage før mensen.
Lidt spændinger i lænden, og foran på maven, lidt ømme bryster og så har jeg sovet ekstremt meget de sidste to dage.
Min mens skal ikke komme før om 1½ uge så ved ikke lige hvad der sker.
Tog en test imorges, men den er negativ. What to do? Er jeg ved at blive skør? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.