lidt erfaringer fra jer, leverbetinget graviditetskløe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

LIZO

Jeg havde det men medicineb virkert ikke på mig. Det endtr med jeg blev sat i gang 1 uge før termin. Havde ingen problemer med det de gav mig ret. Tag en snak med dem og sig det ikke længere til at holde ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Mum33

MissTas skriver:

okay.. hvorfor blev du ikke sat i gang så ? jeg kan simpelthen ikke holde det ud mere

De blev ved med at holde på, at det var bedst at jeg selv gik i fødsel - og så længe barnet var ok, så så de ingen grund til at sætte mig igang. Har du fået Usofalk ? Det hjalp lidt på mig.

Anmeld

10. februar 2012

MissTas

Nordjyden skriver:

De blev ved med at holde på, at det var bedst at jeg selv gik i fødsel - og så længe barnet var ok, så så de ingen grund til at sætte mig igang. Har du fået Usofalk ? Det hjalp lidt på mig.

nej, men i sådan en situation bør man da også tænke på moderen.. jeg kan ikke holde ud til at være nogen steder pga den kløe.. kan ikke rigtig have tøj på og kradser næsten hul på min hud.. det er ulideligt og så bare tanken og bekymringen om at det KAN have konsekvenser for ens barn.. hvem siger det ikke lige er en af de dage hvor man ikke er under opsyn at det går galt? det er der jo ingen der ved..

ja, det har jeg fået, men måtte stoppe behandlingen efter få dage fordi jeg blev rigtig dårlig af det

Anmeld

10. februar 2012

MissTas

LIZO skriver:

Jeg havde det men medicineb virkert ikke på mig. Det endtr med jeg blev sat i gang 1 uge før termin. Havde ingen problemer med det de gav mig ret. Tag en snak med dem og sig det ikke længere til at holde ud. 

okay.. lyder positivt.. så er der måske håb forude.. jeg kunne så ikk tåle medicinen, så måtte stoppe efter få dage.. men ja, skal op og snakke med dem her kl. 8. kan ikke passe de ikke kan sætte mig i gang når jeg er 38+3

Anmeld

10. februar 2012

Dot D

Jeg blev sat igang 35-4 og fødte 36-0 fordi mine levertal steg og steg... De var aaaaaaalt for høje, og jeg kløede også. Var indlagt med svangerskabsforgiftning MED min kløpind Det der var mest mærkeligt, var at mine tal ikke ville falde bagefter, så jeg var indlagt 16 dage efter fødsel også, i alt indlagt i 45 dage.... Puha, det var længe.

Håber de gør noget for dig, for det er så træls med den kløe

Anmeld

10. februar 2012

MissTas

Dot D skriver:

Jeg blev sat igang 35-4 og fødte 36-0 fordi mine levertal steg og steg... De var aaaaaaalt for høje, og jeg kløede også. Var indlagt med svangerskabsforgiftning MED min kløpind Det der var mest mærkeligt, var at mine tal ikke ville falde bagefter, så jeg var indlagt 16 dage efter fødsel også, i alt indlagt i 45 dage.... Puha, det var længe.

Håber de gør noget for dig, for det er så træls med den kløe

hold da op en omgang du har været igennem så også.. :O .. puuha..

men ja, det er ulideligt.. og folk tænker, nå, det er da bare kløe.. NEJ, det er det nemlig ikke.. det er VOLDSOM kløe konstant og hele tiden :/

men er spændt på hvad de siger når jeg bringer igangsættelse på banen her når jeg skal derop kl. 8 .. :O

Anmeld

10. februar 2012

Dot D

MissTas skriver:

hold da op en omgang du har været igennem så også.. :O .. puuha..

men ja, det er ulideligt.. og folk tænker, nå, det er da bare kløe.. NEJ, det er det nemlig ikke.. det er VOLDSOM kløe konstant og hele tiden :/

men er spændt på hvad de siger når jeg bringer igangsættelse på banen her når jeg skal derop kl. 8 .. :O

Jeg skal nok  for dig......

Ja, kløe er ikke bare kløe

Anmeld

10. februar 2012

MissTas

så er der opdatering ..

fik en god snak med en jordemoder, som sagtens kunne forstå at det var hårdt.. hun snakkede så efterfølgende med en læge om hele situationen..

Han/hun mente dog ikke at der var grund til igangsættelse før tid, da det kun er farligt for fosteret hvis ens galdesalte tal er over 40 og det var mine langt fra.. MEN pga. hele mit graviditetsforløb bliver jeg sat i gang på min termin om 11 dage, hvis ikke jeg har født inden. Så nu har man da noget at forholde sig til, hvilket er lidt en lettelse, selvom jeg havde håbet på at blive sat i gang lidt før, men hellere igangsættelse på termin, end ingen igangsættelse..

Dog viste CTG'en at jeg havde rigtig rigtig mange sammentrækninger af livmoderen, hvilket var gode tegn sagde hun.. så kan jo håbe på en fødsel indenfor de kommende dage.. Hun prøvede at lave hindeløsning, men var ikke åben nok til at det kunne lade sig gøre..

har dog fået ny tid til blodprøver og CTG på mandag og der ville de prøve med hindeløsning igen.. så nu må vi se

Anmeld

10. februar 2012

Mum33

MissTas skriver:

nej, men i sådan en situation bør man da også tænke på moderen.. jeg kan ikke holde ud til at være nogen steder pga den kløe.. kan ikke rigtig have tøj på og kradser næsten hul på min hud.. det er ulideligt og så bare tanken og bekymringen om at det KAN have konsekvenser for ens barn.. hvem siger det ikke lige er en af de dage hvor man ikke er under opsyn at det går galt? det er der jo ingen der ved..

ja, det har jeg fået, men måtte stoppe behandlingen efter få dage fordi jeg blev rigtig dårlig af det

Jeg sad til tider med en gaffel og kløede. På sygehuset havde den noget pulver der lokalbedøvede lidt. hør dem evt om det.

Kan heller ikke forstå det er så svært at få en fødsel igangsat, men der kommer vist ofte komplikationer.

Håber snart der sker noget så du ikke skal lide under den kløe længere. Det er ulideligt ...

Anmeld

10. februar 2012

MissTas

Nordjyden skriver:

Jeg sad til tider med en gaffel og kløede. På sygehuset havde den noget pulver der lokalbedøvede lidt. hør dem evt om det.

Kan heller ikke forstå det er så svært at få en fødsel igangsat, men der kommer vist ofte komplikationer.

Håber snart der sker noget så du ikke skal lide under den kløe længere. Det er ulideligt ...

nej forstår det heller ikke.. men de har heldigvis lavet den plan, at hvis ikke jeg har født inden min termin, så bliver jeg sat i gang på min termin.. så heldigvis kun snart 10 dage til .. må bare holde ud ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.