røde pletter/sår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

TNBC

FrkZier skriver:

åh ja det jo længe haha :p 

vil sige at, jeg umidlbart ikke ville være nervøs hvis jeg var dig, da det er meget normalt man for udslæt af at være i klima man ikke er van til.. hvis det fortsætter ville jeg klart opsøge læge - det burde der da også være dernede hehe.. 

så lige du sagde du var i Italien, min far er halvt i Italiener, og har derfor været MEGET i Italien, og ved derfor også af tarvelig personlig erfaring at de har en blomst/plante lidt alá brændnelder der bare ligner normale hække osv som virkelig kan give nogen hævelser der svier ret meget  

hej

jeg tror at det er den der plante, der minder om en brændnælle, for jeg har fået det igen på den ene hånd, men denne gang ved jeg at jeg har brændt mig på et eller andet,da jeg skulle fodre heste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

morethanperfect

Yurie skriver:

jeg bruger meget tid inde på den side og elsker at svare og hjælpe med jeres dagligdag og jeres problem, så nu skriver jeg her og håber at I kan hjælpe mig lidt. 

jeg har fået sådan nogle mærkelige knopper på højre hånd(kun fingrene) og tæerne og fandt så i dag to på venstre hånd. Det er ligesom knopper, de minder nok lidt om myggestik og tre af dem har noget der ligner noget man får ved allergi. Det gør lidt ondt når jeg knytter hånden og når jeg rører ved noget. 
Det irritere mig lidt, og jeg har skrevet til en læge(da jeg sidder i italien) men har ikke fået noget svar.

Jeg ville gerne sætte billede ind, men ingen af mine kameraer virker.

nogen der har et bud? 

Det lyder som noget jeg har ... ??
På fingrerne og tæerne ??
Jeg undrede mig i går over hvad det var , og nu er der kommet flere ... Hmm .. De gør ondt når man trykker på dem ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.