røde pletter/sår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

MyLittleBaby

Yurie skriver:

to drenge på 3måneder hver eneste dag, men de har ingen. i hvert fald ikke hvad jeg har set. 

Okay 

Jeg håber ihvertfald at du finder ud af hvad det er for noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

FrkZier

jeg bruger meget tid inde på den side og elsker at svare og hjælpe med jeres dagligdag og jeres problem, så nu skriver jeg her og håber at I kan hjælpe mig lidt. 

jeg har fået sådan nogle mærkelige knopper på højre hånd(kun fingrene) og tæerne og fandt så i dag to på venstre hånd. Det er ligesom knopper, de minder nok lidt om myggestik og tre af dem har noget der ligner noget man får ved allergi. Det gør lidt ondt når jeg knytter hånden og når jeg rører ved noget. 
Det irritere mig lidt, og jeg har skrevet til en læge(da jeg sidder i italien) men har ikke fået noget svar.

Jeg ville gerne sætte billede ind, men ingen af mine kameraer virker.

nogen der har et bud? 

der er mange mennesker der pga. den hurtige overgang fra kulde til varme(eller varme til kulde) for rimelig store røde plamager på (især) hændernde, hvis din hud i forvejen er sart kan disse plamager godt hæve ret meget op og næsten minde om, ja myggestik som du selv nævner jeg er jo ikke læge, og jeg har ikke set billede af det så kan jo ikke sidde og sige det er dét, men nu har du da et bud på hvad det kunne være

Anmeld

9. februar 2012

TNBC

Thalita skriver:

Okay 

Jeg håber ihvertfald at du finder ud af hvad det er for noget 

takker... det håber jeg også. jeg må se om jeg har fået en læge..

Anmeld

9. februar 2012

TNBC

FrkZier skriver:

der er mange mennesker der pga. den hurtige overgang fra kulde til varme for rimelig store røde plamager på (især) hændernde, hvis din hud i forvejen er sart kan disse plamager godt hæve ret meget op og næsten minde om, ja myggestik som du selv nævner jeg er jo ikke læge, og jeg har ikke set billede af det så kan jo ikke sidde og sige det er dét, men nu har du da et bud på hvad det kunne være

tak for dit svar. det ku være en mulighed, for jeg har meget sart hud og jeg er i helt andet klima. 

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

Yurie skriver:

tak for dit svar. det ku være en mulighed, for jeg har meget sart hud og jeg er i helt andet klima. 

det var da så lidt - ved fra mig selv at det kan gøre ret ondt, det følels lidt som om huden er for lille i det område, hvis du forstår hvad jeg mener? mit foreslag er at hvis det ikke er gået væk efter et par dage når du kommer hjem igen, så skal du prøve at snakke med lægen, for det kan jo godt være noget andet

Anmeld

9. februar 2012

TNBC

FrkZier skriver:

det var da så lidt - ved fra mig selv at det kan gøre ret ondt, det følels lidt som om huden er for lille i det område, hvis du forstår hvad jeg mener? mit foreslag er at hvis det ikke er gået væk efter et par dage når du kommer hjem igen, så skal du prøve at snakke med lægen, for det kan jo godt være noget andet

jeg kommer ikke hjem før april, men jeg har haft det noget tid, men der gjorde det ikke ondt. men det skulle blive varmere i næste måned.. 

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

Yurie skriver:

jeg kommer ikke hjem før april, men jeg har haft det noget tid, men der gjorde det ikke ondt. men det skulle blive varmere i næste måned.. 

åh ja det jo længe haha :p 

vil sige at, jeg umidlbart ikke ville være nervøs hvis jeg var dig, da det er meget normalt man for udslæt af at være i klima man ikke er van til.. hvis det fortsætter ville jeg klart opsøge læge - det burde der da også være dernede hehe.. 

så lige du sagde du var i Italien, min far er halvt i Italiener, og har derfor været MEGET i Italien, og ved derfor også af tarvelig personlig erfaring at de har en blomst/plante lidt alá brændnelder der bare ligner normale hække osv som virkelig kan give nogen hævelser der svier ret meget  

Anmeld

9. februar 2012

TNBC

FrkZier skriver:

åh ja det jo længe haha :p 

vil sige at, jeg umidlbart ikke ville være nervøs hvis jeg var dig, da det er meget normalt man for udslæt af at være i klima man ikke er van til.. hvis det fortsætter ville jeg klart opsøge læge - det burde der da også være dernede hehe.. 

så lige du sagde du var i Italien, min far er halvt i Italiener, og har derfor været MEGET i Italien, og ved derfor også af tarvelig personlig erfaring at de har en blomst/plante lidt alá brændnelder der bare ligner normale hække osv som virkelig kan give nogen hævelser der svier ret meget  

jeg håber heller ikke at det er noget slemt, det ser bare ikke ret kønt ud.. ligner en dalmatiner..

Jeg tror jeg vil se på det i morgen, snakke med dem jeg bor hos, som jo kender området vi bor i, og ser om de har oplevet noget af det samme(den ene er tilflytter)

Italien er et skønt land. 

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

Yurie skriver:

jeg håber heller ikke at det er noget slemt, det ser bare ikke ret kønt ud.. ligner en dalmatiner..

Jeg tror jeg vil se på det i morgen, snakke med dem jeg bor hos, som jo kender området vi bor i, og ser om de har oplevet noget af det samme(den ene er tilflytter)

Italien er et skønt land. 

det lyder som en god ide

Italien, er fantastisk - hvis jeg ikke sku bo i Danmark sku det klart være Italien

Anmeld

9. februar 2012

TNBC

FrkZier skriver:

det lyder som en god ide

Italien, er fantastisk - hvis jeg ikke sku bo i Danmark sku det klart være Italien

enig. jeg skal bare lære det fantastiske sprog.. går i skole... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.