de test der altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja! testen har det sørme ikke helt for godt efter besøget nede i min skraldespan fy for den...

. skal lige siges jeg havde taget to af samme mærke igår og begge negative. idag denne her positiv åbenbart......

Orv ja det kan jeg godt se og den havde været mere tydlig hvios den ikke var blevet ødelagt i skraldespanden ? 

Har du testet igen her til morgen ?

jeg har prøvet det med den der valmed... 

den så sådan ud : 

Men begyndte at bløde.. Så enten har det været en Bio, eller en meget stor fejl på valmedtesten... selvom der et par timer hvor jeg ikke kiggede på testen, er det alligevel vildt den blev så posetiv. 

Jeg håber på en posetiv update fra dig idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Orv ja det kan jeg godt se og den havde været mere tydlig hvios den ikke var blevet ødelagt i skraldespanden ? 

Har du testet igen her til morgen ?

jeg har prøvet det med den der valmed... 

den så sådan ud : 

Men begyndte at bløde.. Så enten har det været en Bio, eller en meget stor fejl på valmedtesten... selvom der et par timer hvor jeg ikke kiggede på testen, er det alligevel vildt den blev så posetiv. 

Jeg håber på en posetiv update fra dig idag 

hold da op, den ser ellers rigtig fin ud! ærgeligt det så ik blev til noget!

.. ellers en fejl i testen, men synes jeg lyder mere usansynligt... Nej, for jeg har ikke flere af de følsomme liggende. Og den anden jeg har kan slet ik betale sig at tage da den kun måler højere HCH mængde så jeg har bestilt en følsom over nettet. hvis den så er positiv også må jeg være meget tidlig i graviditeteten. Regner med at modtage den med posten i morgen

Anmeld

9. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

hold da op, den ser ellers rigtig fin ud! ærgeligt det så ik blev til noget!

.. ellers en fejl i testen, men synes jeg lyder mere usansynligt... Nej, for jeg har ikke flere af de følsomme liggende. Og den anden jeg har kan slet ik betale sig at tage da den kun måler højere HCH mængde så jeg har bestilt en følsom over nettet. hvis den så er positiv også må jeg være meget tidlig i graviditeteten. Regner med at modtage den med posten i morgen

Okay, og ja den så fint posetiv ud ... men fik taget blodprøver 3 dage efter og intet Hcg i mit blod... 

Jeg krydser for dig! 

Århh.. hader når der går testmonster op i en, det er somom man ser streger der ikke er der, får tydlige streger der siger posetiv på den ene test ikke på den anden .. Osv osv.. 

det er ret stressende... 

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay, og ja den så fint posetiv ud ... men fik taget blodprøver 3 dage efter og intet Hcg i mit blod... 

Jeg krydser for dig! 

Århh.. hader når der går testmonster op i en, det er somom man ser streger der ikke er der, får tydlige streger der siger posetiv på den ene test ikke på den anden .. Osv osv.. 

det er ret stressende... 

hehehehe du har helt ret. Man kan slet ikke få stoppet igen. Man har efterhånde indsamlet en hel hær! heheheheheh..

okey, lyder pussigt! åbenbart er de test desværre nok ik helt til at regne med! tør ik rigtig håbe på for meget alligevel. Men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.