de test der altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.624 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Denne graviditetstest har en følsomhed på 25 mlu/ml. denne teste jeg lig positiv på.... prøvede med en valmed og den var nagativ? den med den røde ende....... sker der for det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Denne graviditetstest har en følsomhed på 25 mlu/ml. denne teste jeg lig positiv på.... prøvede med en valmed og den var nagativ? den med den røde ende....... sker der for det...

Har du et billede af den posetive test? ... det kan være den første test er mere følsom over for Hcg end valmed .. og har du brugt det  samme tis? og er du inden for tidsrammen med den ekstra streg?

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Har du et billede af den posetive test? ... det kan være den første test er mere følsom over for Hcg end valmed .. og har du brugt det  samme tis? og er du inden for tidsrammen med den ekstra streg?

den første var så følsom at den Kunne måle Hcg helt på 25. dvs få dage efter befrugtningen. Hvor den Negative af dem først kan anvendes den dag menstruationen ublir. Så jeg så føst på pakken nu her.

den første følsomme test der viste positiv havde jeg ikke sat tid på da jeg i først omgang troed den var defekt da der ingen streger kom.. og senere var der to streger. forholdsvis tydlige

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

den første var så følsom at den Kunne måle Hcg helt på 25. dvs få dage efter befrugtningen. Hvor den Negative af dem først kan anvendes den dag menstruationen ublir. Så jeg så føst på pakken nu her.

den første følsomme test der viste positiv havde jeg ikke sat tid på da jeg i først omgang troed den var defekt da der ingen streger kom.. og senere var der to streger. forholdsvis tydlige

Okay kan du sætte et billede ind af den første du tog ? så kan jeg prøve at vurdere.. 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvert sit tis med ca 3-4 timer imellem.. den første test var udenfor tidsrammen da den åbenbart ik gav nogle streger overhovedet

hvor valmed virkede som skulle, men knap så følsom som den anden.

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay kan du sætte et billede ind af den første du tog ? så kan jeg prøve at vurdere.. 

så fisker jeg den lige op

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

så fisker jeg den lige op

haha  ...God fornøjelse

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

haha  ...God fornøjelse

ja! testen har det sørme ikke helt for godt efter besøget nede i min skraldespan fy for den...

. skal lige siges jeg havde taget to af samme mærke igår og begge negative. idag denne her positiv åbenbart......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja! testen har det sørme ikke helt for godt efter besøget nede i min skraldespan fy for den...

. skal lige siges jeg havde taget to af samme mærke igår og begge negative. idag denne her positiv åbenbart......

den er lidt tydliger i hånden

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.