Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg ville sige negativ. Jeg har slev stået med nogen der lignede. Og stregen blev selvfølgelig mere tydelig efter tid. Jeg testede over 3 dage og stregen udviklede sig . Men 4 dage efter den første test fik jeg min mens..Valmed kan sagtens alve sådan nogen trælse streger som intet er værd.Jeg ville vente et par dage og tage en igen. Og håbe den har udviklet sig med noget mere lyserød farve i.
Jeg ville sige negativ. Jeg har slev stået med nogen der lignede. Og stregen blev selvfølgelig mere tydelig efter tid. Jeg testede over 3 dage og stregen udviklede sig . Men 4 dage efter den første test fik jeg min mens..Valmed kan sagtens alve sådan nogen trælse streger som intet er værd.Jeg ville vente et par dage og tage en igen. Og håbe den har udviklet sig med noget mere lyserød farve i.
Øv bøv, man kan jo næsten ikke lade være med at ¨håbe
Må vente et par dage og prøve med en anden test....
Anonym skriver: Hej piger. har netop taget en g test, selvom det er et par dage for tidligt til at teste.... Og jeg ved godt testen ser negativ ud, men det er bare som om jeg kan ane en meget svag treg.. det er dog svært at fange på billedet.. hva siger i? er jeg skør i hovedet? hehe
Hej piger. har netop taget en g test, selvom det er et par dage for tidligt til at teste.... Og jeg ved godt testen ser negativ ud, men det er bare som om jeg kan ane en meget svag treg.. det er dog svært at fange på billedet..
hva siger i? er jeg skør i hovedet? hehe
Det er slet ikke for at tage modet fra dig, jeg har altså også haft sådan en test der blev tydligere efter et par dage...
held og lykke til dig
Anonym skriver: Øv bøv, man kan jo næsten ikke lade være med at ¨håbe Må vente et par dage og prøve med en anden test....
Camillos skriver: Ja det er også mine tvivl .. .. Men altså sådan er det jo bare.. ville ikke ødelægge anonyms indlæg.. Bare lige forsvare mit had imod valmed..
Ja det er også mine tvivl .. .. Men altså sådan er det jo bare.. ville ikke ødelægge anonyms indlæg.. Bare lige forsvare mit had imod valmed..
Også helt iorden. Jeg synes heller ikke denne slags test er god..
Men dem fra lidl er gode..
Anonym skriver: har prøvet at tage et nyt billede...
har prøvet at tage et nyt billede...
Darling<3 skriver: Synes altid du er meget imod valmed, why?? TS - Prøv igen om 2 dage
Synes altid du er meget imod valmed, why??
TS - Prøv igen om 2 dage
Hun er ikke den eneste
Har selv stået med et par af de tests, hvor der har været en utydelig ekstra streg, men hvor den har været negativ alligevel
Jeg kan altså godt se en streg på min iPhone, og jeg har kun gode erfaringer med valmed, har nu taget en del igennem det pr vi prøvede og fik aldrig falske svar jeg krydser finger
frk-stoltze skriver: Jeg kan altså godt se en streg på min iPhone, og jeg har kun gode erfaringer med valmed, har nu taget en del igennem det pr vi prøvede og fik aldrig falske svar jeg krydser finger
Åhh hvor dejligt...
Så er jeg måske ikke så tosset alligevel
Tak for dit opmundrende svar.. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128