G test - hvad ser i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Emily2012<3

Camillos skriver:

Negtativ på blodprøve 3 dage efter...  enten en bio hvor hormonerne er forsvundet eller en meget posetiv test efter lidt tid... Sorry ...  men bliver altid forvirret af de teste.. jeg har for nyligt taget en der ligner den Anonym lige har taget.. 

Hvornår har du taget den test?

For den er da KLART positiv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Camillos

Darling<3 skriver:

Har du taget den test som billedet viser, og du var ikke gravid???

Jeg har aldrig selv oplevet at mine test har været falske og tester kun med valmed

Nu forstår jeg bedre hvorfor du er imod valmed, virkelig!!!!

Ja enten det eller så har det været en bio hvor intet var at måle i mit blod 3 dage efter, for jeg begyndte at bløde samme dag .. Så sorry ved godt det virker somom jeg er Pissemist.. men altså .. Puha er ikke god til det med valmed.. 

De har skam også vist posetive de 5 gange jeg har været gravid, (har desværre tabt alle gangene)... 

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Emily2012<3 skriver:

Hvornår har du taget den test?

For den er da KLART positiv.. 

Den blev taget samme dag som jeg begyndte at bløde i sidste cyklus.. og ja men fik taget blodprøve 3 dage efter og intet Hcg at måle i blodet.. så jeg er forvirret.

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej piger. har netop taget en g test, selvom det er et par dage for tidligt til at teste.... Og jeg ved godt testen ser negativ ud, men det er bare som om jeg kan ane en meget svag treg.. det er dog svært at fange på billedet..

hva siger i? er jeg skør i hovedet? hehe 

Jeg ser kun 1 streg  Prøv at tag en test om 2 dage 

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

Camillos skriver:

Ja enten det eller så har det været en bio hvor intet var at måle i mit blod 3 dage efter, for jeg begyndte at bløde samme dag .. Så sorry ved godt det virker somom jeg er Pissemist.. men altså .. Puha er ikke god til det med valmed.. 

De har skam også vist posetive de 5 gange jeg har været gravid, (har desværre tabt alle gangene)... 

Er virkelig ked af at høre at du har så dårlig erfaring med de teste, håber snart du får en blivende baby i maven!!

Anmeld

8. februar 2012

Emily2012<3

Camillos skriver:

Den blev taget samme dag som jeg begyndte at bløde i sidste cyklus.. og ja men fik taget blodprøve 3 dage efter og intet Hcg at måle i blodet.. så jeg er forvirret.

Okay.. Måske det var en bio så..

Men kan hcg godt forsvinde SÅ hurtigt? 

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Emily2012<3 skriver:

Okay.. Måske det var en bio så..

Men kan hcg godt forsvinde SÅ hurtigt? 

Ja det er også mine tvivl .. .. Men altså sådan er det jo bare.. ville ikke ødelægge anonyms indlæg.. Bare lige forsvare mit had imod valmed.. 

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Darling<3 skriver:

Er virkelig ked af at høre at du har så dårlig erfaring med de teste, håber snart du får en blivende baby i maven!!

Tak for det..  

Det var ikke for at ødelægge Anonyms indlæg.. Men bare for at forsvare jeg har det svært med de teste

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

Camillos skriver:

Tak for det..  

Det var ikke for at ødelægge Anonyms indlæg.. Men bare for at forsvare jeg har det svært med de teste

Tror at TS er ok med det, hihi...

Helt forståeligt at du har det sådan, det tror jeg vi alle ville have, hvis det var os...

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

tak for jeres svar.

Jeg havde håbet på at andre gravide måske havde stået med en lign. test.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.