Anbefal en (gratis) hjemmeside!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

piadas

tinasmor skriver:

ved 123.hjemmeside, så koster det vist 69 kr og så kan du undgå 123hjemmeside i navnet. så det f.eks bare ville være www.dagplejen.dk der udover koster det vist 250 kr. hver 3 måneder (men er slet ikke sikker) men det er sikkert hurtigt at finde ud af ved en google. Det er den eneste jeg kender, så kan ikke anbefale andre.

Ok, de kr. 69,- er vel bare et engangsbeløb for at købe domænenavnet, og så ellers kr. 250,-/kvt.? Men det er jo så også kr. 1.000,-/året, hvilket jeg synes er ret meget, når man tænker på, at man kan lave den gratis hos andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

tinasmor

piadas skriver:

Ok, de kr. 69,- er vel bare et engangsbeløb for at købe domænenavnet, og så ellers kr. 250,-/kvt.? Men det er jo så også kr. 1.000,-/året, hvilket jeg synes er ret meget, når man tænker på, at man kan lave den gratis hos andre...

Kender desv. ikke de rigtige priser, det kan sikkert google hvis det er. Ja, hvis man kan få dem gratis et andet sted så er det jo sikkert at fortrækkes hvis det er lige så nemt og lever op til de krav din mor har.

Anmeld

7. februar 2012

kirsti

piadas skriver:

Smart - og 45 kr. er da til at leve med!

Fordelen er at i kan prøve jer frem gratis og se om det er noget. Derudover er alle tilkøb engangsbeløb så man betaler kun for præcis de ting man vil bruge og kun en gang uanset hvor længe du har sitet

Anmeld

7. februar 2012

piadas

tinasmor skriver:

Kender desv. ikke de rigtige priser, det kan sikkert google hvis det er. Ja, hvis man kan få dem gratis et andet sted så er det jo sikkert at fortrækkes hvis det er lige så nemt og lever op til de krav din mor har.

Jeg vil lige prøve at kigge på deres hjemmeside uanset hvad.

Tak for hjælpen!

Anmeld

7. februar 2012

piadas

kirsti skriver:

Fordelen er at i kan prøve jer frem gratis og se om det er noget. Derudover er alle tilkøb engangsbeløb så man betaler kun for præcis de ting man vil bruge og kun en gang uanset hvor længe du har sitet

Smart! Den må jeg vist hellere kigge lidt nærmere på!

Anmeld

7. februar 2012

mariamiss6

piadas skriver:

Jo, det har jeg også tænkt på, men jeg kunne ikke lige gennemskue, om de er egnede til sådan noget!

Med en blog kan hun jo nemt opdatere dagligt, hvis hun vil, hvad de har lavet idag...

Hun behøver jo ikke bruge børnenes navne, eller hun kan skrive en afkrydsningsseddel som forældrene skal udfylde, om hun må nævne børnene ved fornavn, og om hun må bruge billeder af dem på bloggen.

På den måde kan forældrene, uanset hvem der har hentet børnene, altid tjekke hvad børnene har lavet den dag, hvis de har været på tur, og hvis der er ting man skal huske på til dagen efter...

Det er jo lidt som at skrive en mail, og så bare sende den. Her laver du dog bare et indlæg, som du så udgiver.

Hun kan jo også lave en faneside med hvad børnene har kreeret, hvis hun er sådan en der er meget kreativ med børnene... 

Anmeld

10. august 2012

citron

Hej Piadas,

Jeg vil helt klart anbefale at du kigger på wew.dk - De tilbyder gratis hjemmeside, flot design, kort domæne og en lang række funktioner.

mvh.

Citron

Anmeld

10. august 2012

piadas

citron skriver:

Hej Piadas,

Jeg vil helt klart anbefale at du kigger på wew.dk - De tilbyder gratis hjemmeside, flot design, kort domæne og en lang række funktioner.

mvh.

Citron

Hej!

Tak, men vi endte med at bruge bricksite.com - det er jo ved at være længe siden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.