Anbefal en (gratis) hjemmeside!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

JeNoVa

kirsti skriver:

Først opretter man den med bricksite blablabla og så viderestiller man til et købt domæne, i mit tilfælde bykirsti så når folk skriver bykirsti.dk kommer de ind på min bricksite side (var det helt sort snak?) 

Som sagt giver jeg 45kr for at eje bykirsti.dk pr år. Man kan vist også tilkøbe det via bricksite men kan ik huske prisen

Tak for forklaringen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

piadas

isabellamor skriver:

WIX.com

Er det gratis og nemt at finde ud af? Har du selv erfaring med deres hjemmesider?

Anmeld

7. februar 2012

piadas

kirsti skriver:

Først opretter man den med bricksite blablabla og så viderestiller man til et købt domæne, i mit tilfælde bykirsti så når folk skriver bykirsti.dk kommer de ind på min bricksite side (var det helt sort snak?) 

Som sagt giver jeg 45kr for at eje bykirsti.dk pr år. Man kan vist også tilkøbe det via bricksite men kan ik huske prisen

Smart - og 45 kr. er da til at leve med!

Anmeld

7. februar 2012

piadas

Malthesmoar skriver:

Har også Bricksite, nemt og billigtWww.personligebamser.dk

Jeg bliver mere og mere hooked på bricksite. Det er også en flot hjemmeside, du har!

Anmeld

7. februar 2012

piadas

JeNoVa skriver:

Tak for forklaringen

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

piadas skriver:

Er det gratis og nemt at finde ud af? Har du selv erfaring med deres hjemmesider?

ja ja og ja

Anmeld

7. februar 2012

mariamiss6

piadas skriver:

Jeg skal hjælpe min mor med at lave en hjemmeside og har brug for lidt hjælp fra jer dejlige damer!

Hun er blevet fyret som dagplejemor og starter op privat. I den forbindelse vil vi lave en hjemmeside, men jeg kender ikke ret meget til de forskellige hjemmesider, der findes.

Det skal helst ikke være vildt avanceret at finde rundt i, men der skal selvfølgelig være plads til lidt forskellige faner, hvor hun kan skrive lidt om sig selv, ligge billeder ind osv.

Allerhelst vil hun jo gerne undgå at betale for siden, men det er også okay, hvis hun skal betale et mindre beløb hver måned for at have hjemmesiden.

Nogen erfaringer derude?

Kan det ikke være en  blog i stedet for en hjemmeside?

Jeg bruger selv wordpress

Se min, der er også faneinddeling i toppen....  http://mariamiss6.wordpress.com/

Anmeld

7. februar 2012

piadas

mariamiss6 skriver:

Kan det ikke være en  blog i stedet for en hjemmeside?

Jeg bruger selv wordpress

Se min, der er også faneinddeling i toppen....  http://mariamiss6.wordpress.com/

Jo, det har jeg også tænkt på, men jeg kunne ikke lige gennemskue, om de er egnede til sådan noget!

Anmeld

7. februar 2012

Malthesmoar

piadas skriver:

Jeg bliver mere og mere hooked på bricksite. Det er også en flot hjemmeside, du har!

Tak tak. Nemt og overskueligt og lyn hurtig hjælp via deres support

Anmeld

7. februar 2012

tinasmor

piadas skriver:

Jeg skal hjælpe min mor med at lave en hjemmeside og har brug for lidt hjælp fra jer dejlige damer!

Hun er blevet fyret som dagplejemor og starter op privat. I den forbindelse vil vi lave en hjemmeside, men jeg kender ikke ret meget til de forskellige hjemmesider, der findes.

Det skal helst ikke være vildt avanceret at finde rundt i, men der skal selvfølgelig være plads til lidt forskellige faner, hvor hun kan skrive lidt om sig selv, ligge billeder ind osv.

Allerhelst vil hun jo gerne undgå at betale for siden, men det er også okay, hvis hun skal betale et mindre beløb hver måned for at have hjemmesiden.

Nogen erfaringer derude?

ved 123.hjemmeside, så koster det vist 69 kr og så kan du undgå 123hjemmeside i navnet. så det f.eks bare ville være www.dagplejen.dk der udover koster det vist 250 kr. hver 3 måneder (men er slet ikke sikker) men det er sikkert hurtigt at finde ud af ved en google. Det er den eneste jeg kender, så kan ikke anbefale andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.