Anbefal en (gratis) hjemmeside!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

piadas

Jeg skal hjælpe min mor med at lave en hjemmeside og har brug for lidt hjælp fra jer dejlige damer!

Hun er blevet fyret som dagplejemor og starter op privat. I den forbindelse vil vi lave en hjemmeside, men jeg kender ikke ret meget til de forskellige hjemmesider, der findes.

Det skal helst ikke være vildt avanceret at finde rundt i, men der skal selvfølgelig være plads til lidt forskellige faner, hvor hun kan skrive lidt om sig selv, ligge billeder ind osv.

Allerhelst vil hun jo gerne undgå at betale for siden, men det er også okay, hvis hun skal betale et mindre beløb hver måned for at have hjemmesiden.

Nogen erfaringer derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

An&Jo

har hørt meget godt om 123hjemmesider, de skulle være lette at lave og de er også meget lette for brugere at finde rundt på..

de koster vidst lidt, men ved det faktisk ikke præcist..

Anmeld

7. februar 2012

kirsti

Jeg vil anbefale bricksite da den ser mere prof ud i forhold til f.eks 123hjemmeside hvor man ik er i tvivl om at det er en 123side. 

I bund og grund fungere det på samme måde. I kan se min side hEr www.bykirsti.dk

Som udgangspunkt er bricksite gratis men for en engangspris kan man tilkøbe elementer som gæstebog ekstra sider osv

Anmeld

7. februar 2012

piadas

An&Jo skriver:

har hørt meget godt om 123hjemmesider, de skulle være lette at lave og de er også meget lette for brugere at finde rundt på..

de koster vidst lidt, men ved det faktisk ikke præcist..

Ja, det var også lige lige de eneste, jeg kunne komme i tanke om, men jeg kender dem ikke.

Anmeld

7. februar 2012

piadas

kirsti skriver:

Jeg vil anbefale bricksite da den ser mere prof ud i forhold til f.eks 123hjemmeside hvor man ik er i tvivl om at det er en 123side. 

I bund og grund fungere det på samme måde. I kan se min side hEr www.bykirsti.dk

Som udgangspunkt er bricksite gratis men for en engangspris kan man tilkøbe elementer som gæstebog ekstra sider osv

Tak, din hjemmeside ser fin ud, og så hedder den bare .dk til sidst. Er det ikke noget med, at 123s hjemmesider også har 123hjemmesiden inkluderet i adressen?

For så er din klart at foretrække, da jeg synes, det virker mere professionelt blot med .dk til sidst.

Anmeld

7. februar 2012

kirsti

piadas skriver:

Tak, din hjemmeside ser fin ud, og så hedder den bare .dk til sidst. Er det ikke noget med, at 123s hjemmesider også har 123hjemmesiden inkluderet i adressen?

For så er din klart at foretrække, da jeg synes, det virker mere professionelt blot med .dk til sidst.

Jo det har de og det har bricksite som udgangspunkt også men hos dandomain kan i købe et domæne navn som i kan bruge i stedet. Jeg giver 45kr om året for domænet

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

WIX.com

Anmeld

7. februar 2012

JeNoVa

kirsti skriver:

Hvordan undgår du, at din adresse bliver www.bricksite.com/dinadresse?

Jeg mener, hvordan undgår du, at navnet bricksite indgår i adressen?

Anmeld

7. februar 2012

kirsti

JeNoVa skriver:

Hvordan undgår du, at din adresse bliver www.bricksite.com/dinadresse?

Jeg mener, hvordan undgår du, at navnet bricksite indgår i adressen?

Først opretter man den med bricksite blablabla og så viderestiller man til et købt domæne, i mit tilfælde bykirsti så når folk skriver bykirsti.dk kommer de ind på min bricksite side (var det helt sort snak?) 

Som sagt giver jeg 45kr for at eje bykirsti.dk pr år. Man kan vist også tilkøbe det via bricksite men kan ik huske prisen

Anmeld

7. februar 2012

Malthesmoar

Har også Bricksite, nemt og billigtWww.personligebamser.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.