Et helt og aldeles opsamlingsindlæg til lørdag fra mig af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

birgittemarie

What to do then...

Jeg sidder jo lidt i Ebeltoft og skal planlægge, hvornår hele mobilet med al oppakningen skal rulle afsted mod Århus og skal have det til at passe med middagslur til Mini osv osv...

OK, nu gør jeg som følger: Vi drager herfra ved 12 tiden ind til Michaels forældre i Viby og så håber jeg bare, der er én af jer to sweethearts, Astrid eller Tina, der vil smide mig en PB inden om, hvor du bor Tina og hvornår jeg skal indfinde mig?

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

Lise

Har vi mulighed for at afspille mp3-filer? Kan brænde en cd med mp3-filer nemlig - vi har ikke normale cd'er her i vores højteknologiske hus

Anmeld

21. marts 2009

ka li ja

Lise skriver:

Har vi mulighed for at afspille mp3-filer? Kan brænde en cd med mp3-filer nemlig - vi har ikke normale cd'er her i vores højteknologiske hus

åhh det er jeg så ikke helt sikker på!!! men anlægget kan tage et usb stik!!

Anmeld

21. marts 2009

Lise

ka li ja skriver:

åhh det er jeg så ikke helt sikker på!!! men anlægget kan tage et usb stik!!

Har også ombestemt mig... bringer sgu al vores musik på en harddisk. Og min computer. Og et stik der kan koble den til et anlæg eller en forstærker Der er lidt forskelligt. Så kan vi se om vi vil bruge det....

Anmeld

21. marts 2009

ka li ja

Lise skriver:

Har også ombestemt mig... bringer sgu al vores musik på en harddisk. Og min computer. Og et stik der kan koble den til et anlæg eller en forstærker Der er lidt forskelligt. Så kan vi se om vi vil bruge det....

ja da!!

Anmeld

21. marts 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

What to do then...

Jeg sidder jo lidt i Ebeltoft og skal planlægge, hvornår hele mobilet med al oppakningen skal rulle afsted mod Århus og skal have det til at passe med middagslur til Mini osv osv...

OK, nu gør jeg som følger: Vi drager herfra ved 12 tiden ind til Michaels forældre i Viby og så håber jeg bare, der er én af jer to sweethearts, Astrid eller Tina, der vil smide mig en PB inden om, hvor du bor Tina og hvornår jeg skal indfinde mig?

Knus fra Birgitte

nu ved jeg ikke om du har fået tinas adr, men ellers har jeg deres mobil numre hvis du vil ha dem!
kan desværre ikke huske hvad nr tina bor i

Anmeld

21. marts 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

nu ved jeg ikke om du har fået tinas adr, men ellers har jeg deres mobil numre hvis du vil ha dem!
kan desværre ikke huske hvad nr tina bor i

Jeg har snakket med Astrid søde Karina og alt er i orden. Vi tager ud til Tina kl. 16 og så kører vi til Søvind!

Knus B, som glæder sig MAX!

Anmeld

21. marts 2009

ka li ja

jubiiii godt så!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.