Et helt og aldeles opsamlingsindlæg til lørdag fra mig af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

God idé med en opdatering.

Jeg tager lidt ost med til morgenmaden.

Er hos Kalula sidst på eftermiddagen..precis tid lige pt er uvidst Dog vil jeg gerne om man kunne få adressen?

Regner med at tage lidt vodka med og måske nogle øl.

Tager selv en madras og sovepose med.

Glæder mig max til at se jer alle igen

Hej Smukke

Hvad siger du til at tage Astrid og mig med, hvis vi kommer ud til dig? Kunne det lade sig gøre?

Jeg tager resterne med fra sidste fest: vodka, lidt tequila, lidt dåsepillere, en masse juice, 1½ l. lyserød Fanta og en anden 1½ l. sodavand, jeg ikke kan huske, hvad er...

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Ny mor

Æv, hvor er jeg bare misundelig

Anmeld

19. marts 2009

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

God idé med en opdatering.

Jeg tager lidt ost med til morgenmaden.

Er hos Kalula sidst på eftermiddagen..precis tid lige pt er uvidst Dog vil jeg gerne om man kunne få adressen?

Regner med at tage lidt vodka med og måske nogle øl.

Tager selv en madras og sovepose med.

Glæder mig max til at se jer alle igen

kan du da ikke adr mere????

Anmeld

20. marts 2009

linemus

Det er lige gået op for mig, at det er imorgen!!!!! Ja, jeg har så et elendigt begreb om tid, hvilket I bare kan spørge min mand om - han var ved at gå ud af flippen flere gange, da jeg skulle færdiggøre mit projekt og havde en streng deadline. Der er bare 1000 ting, jeg skal nå inden imorgen, men nu skal jeg snart på shoppetur med moar. Jeg når altså ikke at lave den quiz, jeg havde truet med. Den ville ellers være blevet god.

Kalaha - køber du også nogle chips til senere, eller skal vi tage en pose med hver?

Line - glæder mig glæder mig glæder mig

Anmeld

20. marts 2009

Lise

JA!!! Glæder mig helt vildt til at se jer IMORGEN

Wuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............

Anmeld

20. marts 2009

Grynt

Hej søde BM jo naturligvis må I da køre med Mon du også husker (bedre end jeg i hvertfald) at tage min oplader med?

Og søde Kalula jeg ved bare jeg skal dreje til venstre ad Oddervej og så ellers lige ud hele vejen (nemt nok!!) men nu var det egentlig også mere hus nr jeg havde glemt

Glæder sig max til i morgen

Anmeld

20. marts 2009

ka li ja

det er nummer 7!

og jeg har glemt at købe chips!!
har kun købt totillachips og ost...
men det er jo ikke sikkert alle gider nøjes med det
i skal endelig tage med hvad i lyster

Anmeld

20. marts 2009

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

Hej søde BM jo naturligvis må I da køre med Mon du også husker (bedre end jeg i hvertfald) at tage min oplader med?

Og søde Kalula jeg ved bare jeg skal dreje til venstre ad Oddervej og så ellers lige ud hele vejen (nemt nok!!) men nu var det egentlig også mere hus nr jeg havde glemt

Glæder sig max til i morgen

Fedt! Hvornår skal vi være hos dig?

Og jeg skal nok huske opladeren

Knus B

Anmeld

20. marts 2009

Grynt

ØHHHH BM det aner jeg ikke hvornår I skal være her Men snak lige med Astrid og så tager vi den der fra, ik?

Knus

Anmeld

20. marts 2009

Astrid P

Tina, det er dig som bestemmer hvornår vi skal køre, du er jo den der lægger bil til!

Vi er klar anytime...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.