hvad er utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

fam.4xc

¨for mig er det utroskab allerede når der tænkes på at man har lyst til noget med en anden og starter ved flirten - hvis man gør sådan i min verden må der være noget galt i ens parforhold siden man har lyst til andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Lusi

Jeanne skriver:

Afhænger det ikke af indholdet? Ellers jeg er jeg min mand utro meget ofte

Altså for det første siger jeg jo at man nok først kan betegne det som utroskab, når man kysser eller har sex og for det andet siger jeg bare at MIN grænse allerede går ved sms´er, som ikke er informeret til mig..
Siger ikke han skal informere mig om kunder f.eks hvis de har skrevet en sms, men hvis det er en sms jeg i grunden ik skulle se..

Som flere har inde så smukt har sagt:
Utroskab er at gøre alt det man ikke ville når ens mand eller kone er der...

Anmeld

19. marts 2009

Smølf

Jeg synes at utroskab er når man har sex eller lignende med en anden en sin partner. Man kan da godt være tiltrukket af eller flirte med en anden uden nogensinde, at gøre noget ved det... Jeg har ikke været i den situation selv, men jeg kan da forestille mig, at det er meget almindeligt.

Når man har en mand/kæreste i mange år tror jeg det er meget normalt, at man undervejs bliver fascineret af andre... måske flirter lidt? Men bare at man kan trække grænsen og erkende ved sig selv, at man nok skal søge hjem istedet. Det vigtige er vel hvordan man reagerer på fristelsen.

Jeg synes ikke, at man skal straffes for sine tanker og det automatisk skal stemples som utroskab... Der er jo som bekendt ofte meget langt fra tanke til handling. Også selvom man er flov over sine tanker og gemmer dem for sin partner.

Bare lidt tanker herfra.
KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.