hvad er utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2009

Pia.

Eva skriver:

Utroskab er at gøre alt det man ikke ville når ens mand eller kone er der...

Eva, du forstår virkelig at sige det jeg tænker, men bare ikke kan sætte ord på

ENIG igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Miamaja

jeg synes sex og fransk kys er utroskab. det andet er heller ikke godt men ikke utroskab i mine ojne tror jeg

Anmeld

19. marts 2009

Lullaby

Utroskab er alt det man gør med en anden kvinde/mand som man ikke fortæller partneren om. Om det så er smser eller kram. Hvis man ved partneren ikke vil have det eller ikke siger det pga sin partneres reaktion så er man utro

Anmeld

19. marts 2009

Balderson

Rosa skriver:

Jeg synes det kommer meget an på forholdet, i nogle forhold er kys f.eks. ikke betragtet som utroskab. Hvis jeg skulle give et bud på hvad utroskab er generelt er det vel når man forbryder sig mod de aftaler man har i sit parforhold.

Enig....

Anmeld

19. marts 2009

engel©

Utroskab er alt det som du ikke ville gøre hvis din partner kiggede ...

Anmeld

19. marts 2009

Mca<3

Lykke86 skriver:

Kan godt være jeg er sippet hvad utroskab angår, men jeg synes allerede det er utroskab, ved sms´er, man ikke fortæller din partner om.

Så er jeg også sippet ,, Helt enig ..

Anmeld

19. marts 2009

DK

Endnu en sippe her.

Dog vil jeg sige at HVIS manden var utro, så vil jeg langt foretrække at han knalder en dulle på et toilet, hammer lam til en julefrokost, frem for at han sms´er kærlighedsbeskeder, holder i hånd og hælder hans sjæl ud til en anden kvinde over hemmelige romantiske middage. Det er langt værre synes jeg af en eller anden årsag Det må være fordi at et enkelt fulde-knald "bare" er sex, mens det andet er så overlagt og sådan... ja... "kærligheds-utroskab"??? Kan i følge mig?

Min mand ville ryge ud i kulden uanset hvad.
Men måske, med verdens mindste promille chance, kunne jeg tilgive ham et fulde-knald. Den anden situation er bare så frygtligt, når man ved de har talt om een, og man ved at manden har været forelsket i en anden, og hadet at kysse en og lign...

Anmeld

19. marts 2009

Louise mortil4

Eva skriver:

helt enig

Anmeld

19. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Lykke86 skriver:

Kan godt være jeg er sippet hvad utroskab angår, men jeg synes allerede det er utroskab, ved sms´er, man ikke fortæller din partner om.

Afhænger det ikke af indholdet? Ellers jeg er jeg min mand utro meget ofte

Anmeld

19. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Det er egentlig en meget god def Den kobler jeg mig lige på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.