hvad er utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2009

Lusi

Det er rigtigt nok.. Det hedder sig nok først at være utroskab, når man kysser eller ihvertfald har sex, men en sms, som ikke er blevet informeret til mig, går over min grænse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

lonemus

Jeg vil ikke kalde det utroskab at modtage en sms eller mail, man ikke fortæller om. Hvis man derimod fører en dialog via denne måde, vil jeg heller ikke kalde det utroskab, men et andet ord jeg ikke kan komme på.....svigt....løgne...Ja, jeg kan ikke lige finde det rigtige ord.

Hos mig starter utroskaben ved at mødes aftalt, uden at sige noget om det.
Herefter kommer et kys.
Dernæst sex.

Intet af det er acceptabelt i min verden, uanset hvad, og jeg vil med det samme slutte det hele. Det har jeg altid gjort mine kærester meget opmærksomme på.
Jeg ville aldrig kunne leve videre i forholdet.....for mig er utroskab det største svigt et menneske kan opleve, og jeg vil hele tiden gå med tanken om, hvornår sker det igen - for det er jeg sikker på det gør.

Lone

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

lonemus skriver:

Jeg vil ikke kalde det utroskab at modtage en sms eller mail, man ikke fortæller om. Hvis man derimod fører en dialog via denne måde, vil jeg heller ikke kalde det utroskab, men et andet ord jeg ikke kan komme på.....svigt....løgne...Ja, jeg kan ikke lige finde det rigtige ord.

Hos mig starter utroskaben ved at mødes aftalt, uden at sige noget om det.
Herefter kommer et kys.
Dernæst sex.

Intet af det er acceptabelt i min verden, uanset hvad, og jeg vil med det samme slutte det hele. Det har jeg altid gjort mine kærester meget opmærksomme på.
Jeg ville aldrig kunne leve videre i forholdet.....for mig er utroskab det største svigt et menneske kan opleve, og jeg vil hele tiden gå med tanken om, hvornår sker det igen - for det er jeg sikker på det gør.

Lone

Os hvis det er telefon sex over beskeder?

Anmeld

18. marts 2009

lonemus

Diana/Claus skriver:

Os hvis det er telefon sex over beskeder?

Er der virkelig nogen der gør/gider sådan noget pjat?
- Ja undskyld mit uvidende svar, men det lyder da totalt åndssvagt i mine ører.....!

Lone

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

lonemus skriver:

Er der virkelig nogen der gør/gider sådan noget pjat?
- Ja undskyld mit uvidende svar, men det lyder da totalt åndssvagt i mine ører.....!

Lone

Ja da det der da mega mange der gør jeg er da bland en af dem da min kæreste boet i jylland og jeg sjælland. det sjovt og hyggeligt og når man så ses efter et stykke tid har man gået og giret hinanden endnu mere om det fedt.

Anmeld

18. marts 2009

lonemus

Diana/Claus skriver:

Ja da det der da mega mange der gør jeg er da bland en af dem da min kæreste boet i jylland og jeg sjælland. det sjovt og hyggeligt og når man så ses efter et stykke tid har man gået og giret hinanden endnu mere om det fedt.

Okay...det er nok bare fordi jeg har svært ved at forestille mig, hvordan det egentlig foregår.....

Anmeld

18. marts 2009

Fam. Madsen

utroskab går ved mig når sms beskedere eller telefonsamtalerne begynder og blive for intime og jeg ikke ved noget om det...

det kan jeg ikke accepter og vel heller ikke..

-sandra

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

lonemus skriver:

Okay...det er nok bare fordi jeg har svært ved at forestille mig, hvordan det egentlig foregår.....

Lige som telefon sex hi hi

Anmeld

18. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Utroskab er brudt tillid. Alt man ikke har aftalt er OK er utroskab.

Anmeld

18. marts 2009

Honningblomst

Utroskab er at gøre alt det man ikke ville når ens mand eller kone er der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.