Idag er dagen hvor jeg forventer (IKKE) mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Eiiij hvor er jeg altså spændt, min mens er stadig ikke kommet, mine vorter er stadig  meget følsomme, og igår aftes kunne jeg ikke falde i søvn da jeg synes min krop slet ikke kunne falde til ro, og hele aftenen rystede mine ben under mig. og her til morgen kunne jeg ingen ting finde, rendte rundt om mig selv, nøøøj hvor jeg dog vil blive mega lykkelig hvis jeg er gravid

så skal min store dreng være storebor..  åååh glæder mig til imorgen hvor jeg køber en test hvis mens stadig er udeblevet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Eiiij hvor er jeg altså spændt, min mens er stadig ikke kommet, mine vorter er stadig  meget følsomme, og igår aftes kunne jeg ikke falde i søvn da jeg synes min krop slet ikke kunne falde til ro, og hele aftenen rystede mine ben under mig. og her til morgen kunne jeg ingen ting finde, rendte rundt om mig selv, nøøøj hvor jeg dog vil blive mega lykkelig hvis jeg er gravid

så skal min store dreng være storebor..  åååh glæder mig til imorgen hvor jeg køber en test hvis mens stadig er udeblevet  

Venter spændt på update  

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Venter spændt på update  

Anmeld

9. februar 2012

Vinker

Anonym skriver:

Håber SÅ MEGET for dig at den er der  Glæder mig til en update i morgen

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Håber SÅ MEGET for dig at den er der  Glæder mig til en update i morgen

tusind tusind taaaak 

jeg har ikke sagt noget til kæresten endnu, for han blir os bare skuffet for tusinde gang hvis mens kommer... 

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

opdate som lovet 

er på 29 dagen idag og mens er kommet  troede sku ellers lige , men min mens er meget mørkebrunt + frisk blod, har aldrig oplevet det så brunt før, men kan det måske betyde at der har været noget, men at ægget ik har sat sig fast ? eller hvad. øv hvor er jeg ked af det 

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

nilletøz skriver:

Krydser fingre for at mens blir borte..!!!

har skrevet update 

Anmeld

10. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

opdate som lovet 

er på 29 dagen idag og mens er kommet  troede sku ellers lige , men min mens er meget mørkebrunt + frisk blod, har aldrig oplevet det så brunt før, men kan det måske betyde at der har været noget, men at ægget ik har sat sig fast ? eller hvad. øv hvor er jeg ked af det 

Øv

Stort krams herfra!

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

ja 

Anmeld

10. februar 2012

Camillos

Team Putte skriver:

Øv

Stort krams herfra!

øv øv ... ... Ja det kan betyde at der har været noget, det kan dog også være din mens er lidt anderledes da den var forsinket....

Synes måske du skulle prøve at tage en test for at se om der har været noget, hvis du gerne vil vide det? 

det ville hjælpe dig at få det dokumenteret hvis i senere hen skal i behandling... For at kvinder kan komme i behandling skal  de have prøve at blive gravide i et år, eller abortere 3 gange. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.