Idag er dagen hvor jeg forventer (IKKE) mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

alt hvad  kan for at den er der denne gang

Tusinde Tak virkelig os for at den er der denne gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Sofia24

krydser

Husk at opdatere...

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Sofia24 skriver:

krydser

Husk at opdatere...

Tark  Lover at opdatere. 

Anmeld

7. februar 2012

christina92

Jeg krydser alt det jeg kan!! Forventer selv (ikke) mens på torsdag!

Håber på positiv update fra dig snart

Anmeld

7. februar 2012

**Ønskebabyen

Update??

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Update??

mens er stadig ikke kommet, men føler hele tiden den kommer...

jeg håber sådan at den blir væk lige intil om 10 måneder hehe...

men skal nok opdatere, jeg opdatere på fredag

har meget hovedpine idag - helt vildt, og meget lidt mens smerter. og har haft lidt stikken op over det ene bryst...

håber jo det betyder at vi endelig har ramt plet. men prøver at lade være med at tænke for meget, hvis nu bare mens er forsinket, det har den jo været før.

Anmeld

8. februar 2012

M&N

Anonym skriver:

mens er stadig ikke kommet, men føler hele tiden den kommer...

jeg håber sådan at den blir væk lige intil om 10 måneder hehe...

men skal nok opdatere, jeg opdatere på fredag

har meget hovedpine idag - helt vildt, og meget lidt mens smerter. og har haft lidt stikken op over det ene bryst...

håber jo det betyder at vi endelig har ramt plet. men prøver at lade være med at tænke for meget, hvis nu bare mens er forsinket, det har den jo været før.

Jeg håber at kunne opmuntrer dig lidt Efter jeg havde testet positiv for ÆL, så gik jeg og havde murren og mens smerter, 14 dage før min mens / test dag. Blev ved med at brokke mig til kæresten og sige "det kan da ikke være rigtigt at min mens er på vej, der er 2 uger endnu" .. Jeg havde prikken og simren i brysterne og murren.

Jeg testede dagen før test dag og den var positiv.  Jeg var gravid.

Så håber det er samme årsag - og du er gravid 

Anmeld

8. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tusind Tak for det !! Hvis jeg er gravid offentligøre jeg hvem jeg er MED det samme.. hehe.. 

men jeg er i mega trist humør idag, så tror mens er uhyggeligt meget på trapperne, men håber virkelig den bliver væk  

men har INGEN graviditets symtomer, ej heller mens symtomer, men igår og i forgårs havde jeg mens smerter..

nu må det snart være jeres tur

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

nu må det snart være jeres tur

tusind tak ja håber virkelig også... 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg håber at kunne opmuntrer dig lidt Efter jeg havde testet positiv for ÆL, så gik jeg og havde murren og mens smerter, 14 dage før min mens / test dag. Blev ved med at brokke mig til kæresten og sige "det kan da ikke være rigtigt at min mens er på vej, der er 2 uger endnu" .. Jeg havde prikken og simren i brysterne og murren.

Jeg testede dagen før test dag og den var positiv.  Jeg var gravid.

Så håber det er samme årsag - og du er gravid 

dejligt at høre du var gravid  jamen her til aften har jeg fået ømme bryst VORTER, jeg har tisset en del, og jeg kunne ikke spise særlig meget aftensmad, men jeg er lidt bekymrede for om det er spygisk, eller om vi virkelig har ramt plet denne gang... 

men syklus plejer at ligge på 26 dagen, og det var igår, men nogen gange kan den godt være 28 og 29... 

men synes jeg så småt er begyndt at få lidt mens smerter i lænden, så tør ikke håbe for meget, selvom jeg gør det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.