Ej jeg æder helt vildt :-( men ved ikke hvorfor :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tit bruger jeg kvark fordi der er ingen fedt i og masser af protiener

nej kender det alt for godt  men hvad med at spise 3-4 stykker slik så også ikke mere meget meget lidt er jo bedre ind en masse... eller hvad med at lave nogle lækre pølsehorn eller sådan noget bare lav det grovt og lækkert

Jo jegmå prøve..
Jeg har holdt hele dagen indtil nu.. og om en time kommer kæresten hjem og der spiser jeg aldrig usunde ting..  han skal ikke tro jeg er det nemlig.. så dumt.. som om han ikke kan regne det ud når jeg har taget 30 kg på siden vi mødtes
Så idag bliver holdt i hvert fald.. 1 dag ud af hele livet.. hmm håber jeg kan tabe mig 30-40 kg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger så spiser jeg helt vildt.. men kan ikke sætte mig ind i hvorfor..
Bare idag har jeg spist:
Et stykke lasagne
6 kokostoppe
En chokolade muffin
En fastelavns bolle med creme
En plade chokolade
Et stort stykke kage
Og aftensmad med ris, kylling og uncle bens sur sød sovs..

Jeg ville så gerne blive klog på hvorfor jeg æder så meget.. hvorfor jeg har den lyst og ikke bare kan sige stop!!!

Jeg går hjemme derfor jeg kan spise alt det.. 

Ville så gerne kunne tabe 40 kg...  

Var engang selv sukker afhængig...

For mig virkede det at skifte chokolade og fede produkter ud med lakridser, polo, og når chokoladetrangen blev for stor lavede jeg et glas STÆRK varm kakao lavet på skummetmælk og flydende sødemiddel...

Anmeld

7. februar 2012

Holbæktrunten

Og HUSK at spise ofte... 3 hovedmåltider og 2-3 mellemmåltider... selvfølgelig det sunde af slagsen :0)

By the way, så kan en af grundende til sukkerafhængighed være candidasvampen... Den lever af sukker, og er med til at skabe afhængigheden. Den er grim når den får overtaget (vi har den alle)... Prøv evt at google den, jeg kan ikke nå det nu :0)

Anmeld

7. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Jo jegmå prøve..
Jeg har holdt hele dagen indtil nu.. og om en time kommer kæresten hjem og der spiser jeg aldrig usunde ting..  han skal ikke tro jeg er det nemlig.. så dumt.. som om han ikke kan regne det ud når jeg har taget 30 kg på siden vi mødtes
Så idag bliver holdt i hvert fald.. 1 dag ud af hele livet.. hmm håber jeg kan tabe mig 30-40 kg..

det håber jeg goså du kan når du ønsker det... men husk nu de 6gange om dagen spis til du er mæt ikke overmæt

Anmeld

7. februar 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger så spiser jeg helt vildt.. men kan ikke sætte mig ind i hvorfor..
Bare idag har jeg spist:
Et stykke lasagne
6 kokostoppe
En chokolade muffin
En fastelavns bolle med creme
En plade chokolade
Et stort stykke kage
Og aftensmad med ris, kylling og uncle bens sur sød sovs..

Jeg ville så gerne blive klog på hvorfor jeg æder så meget.. hvorfor jeg har den lyst og ikke bare kan sige stop!!!

Jeg går hjemme derfor jeg kan spise alt det.. 

Ville så gerne kunne tabe 40 kg...  

Det at du erkender det er jo et stort skridt på vejen. Tillykke med det

Når det så er sagt, har jeg gået til psykolog fordi jeg har haft en barndom med meget omsorgssvigt, og jeg spiste også rigtig mange søde sager, men vi fandt frem til at dels spiste jeg det for at få omsorg, og dels fordi det var blevet en vane, som der er skrevet i et andet indlæg får især chokolade dig lykkelig på en mærkelig måde, men jeg lærte at dyrke motion som jo også får dig til at føle lykke, samt give omsorg.

Så når du får lyst til søde ting, så tag evt. et stykke frugt, gør noget godt for dig selv, undgå at have søde ting derhjemme, og hvis du når så langt at du spiser det, så tænk.... Har jeg behov for det her og gør det noget godt for mig.

Jeg har tabt 15 kg og tror på dig..

Anmeld

7. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det jo så på 6 uger?? Ej det såååå vildt.. hvad dyrker du af motion?? Og ved du hvor mange kalorier du indtager??

hov haha. har lige set at der står 16 kg. har tabt 9kg da jeg fødte. så ikke helt så meget, men 7 kg er da også noget

jeg bruger cross trainer i 45min, 10 min romaskinge og mavebøjninger hver dag.

Jeg må spise usundt som fx. kage, is osv. når jeg er ude at spise eller vi har gæster og vi derfor servere dessert.

Jeg prøver også på kun at spise en portion i stedet for to portioner mad fordi det smager godt. Stop når du ikke er sulten mere, i stedet for når du er mæt

Anmeld

7. februar 2012

Isabella_mor

Hej, ja det er jo ikke let for os at svare på hvorfor du spiser så meget på en dag og hvorfor du spiser de ting du gør.. det kan du kun selv svare på. men du kan jo finde frem til det med noget hjælp...

du kan jo evt. tage kontakt til en Diætist... hvis du virkelig gerne vil tabe dig og ændre dine spise/kostvaner, vil en diætist være en god løsning.. og evt også melde dig i et fitnesscenter hvor du kan med hjælp fra en personlig træner finde et mål der passer dig og samarbejde med de to og have dig selv med i det 200%, vil det måske lykkedes for dig.. og hvis det er du tror der ligger mere bag dit overspiseri, så kunne du evt bede om en henvisning til en psykologsamtale eller flere via din læge eller via kommunen.. 

til dig..

Anmeld

7. februar 2012

Maise

Anonym skriver:

Ja har godt hørt lidt om det..  men ved ikke.. ved du hvordan man biver testet for det??

hver 5 kvinde i DK har det. Inklusiv mig selv. Man får taget blodprøve ved lægen, samt, scanning med kontrastvæske på sygehuset og scanning på fertillitetsklinik. Men Få evt. en henvisning fra egen læge til en gynækolog der kan scanne dine æg og få taget blodprøver ordineret af gynækologen. De kan også stille diagnosen. Jeg får methformin for at stabilisere mit blodsukker så trangen  til sukker ikke kører op og ned. Dyrke med motion og spise pcokost. Man får det så meget bedre.Kan anbefale en bog af trine grandjean  om pco som hjalp mig 1 gang bi skulle have barn. nu er jeg startet igen her 2 år efter jeg har født og skal også tabe mig 40 kg, åhh det er bare svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.