David 3 mdr. idag + billedspam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Mizz-sommer skriver:

nej det er rigtigt nok :d

jah tiden flyver matti ser sådan ud da han var en dag gammel og ser sådan ud i dag :d

Nååe hvor ser han bare dejlig ud.. Det der blik han har på det første billede kender jeg godt.. Sådan gør David når han er sulten.. så stikker han nærmest hele hånden ind i munden..

- Elsker forresten det navn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Mizz-sommer

Nitz - <3 David skriver:

Nååe hvor ser han bare dejlig ud.. Det der blik han har på det første billede kender jeg godt.. Sådan gør David når han er sulten.. så stikker han nærmest hele hånden ind i munden..

- Elsker forresten det navn!

smiler

jah sjovt nok gør han det stadigvæk

åh hvor er du sød...

jah det er faren som har valgt det

- David det er også en mega sødt navn

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Mizz-sommer skriver:

smiler

jah sjovt nok gør han det stadigvæk

åh hvor er du sød...

jah det er faren som har valgt det

- David det er også en mega sødt navn

Hehe det gør David os..
Det ser så sjovt ud.. for man kan bare se i hans øjne at panikken breder sig.. Og så ligner han bare en der er ved at dø af sult

Anmeld

6. februar 2012

Mizz-sommer

Nitz - <3 David skriver:

Hehe det gør David os..
Det ser så sjovt ud.. for man kan bare se i hans øjne at panikken breder sig.. Og så ligner han bare en der er ved at dø af sult

Jah

også når han skal tag fat i brystet så rokker han med hovedet så han ikke kan få fat også bliver han sur og kigger på mig..

ligesom det er min skyld :d

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Mizz-sommer skriver:

Jah

også når han skal tag fat i brystet så rokker han med hovedet så han ikke kan få fat også bliver han sur og kigger på mig..

ligesom det er min skyld :d

Nu ammer jeg desværre ikke mere.. det fungerede desværre ik helt fordi hans mund var/er lille, og mine brystvorder meget flade.. så han kunne ik få fat.. Så brugte suttebrikker i starten.. men så skal man også malke ud.. for at stimulere brystet.. Men havde ikke nok til at mæte ham alligevel.. så hvis jeg skulle malke ud, amme og gi flaske, så syns jeg ik jeg ku lave andet..
Men David gjorde os det der med at "rokke" hovedet.. så han ikke ku fange brystet.. han gør det også med sutten nu.. og når man taget ham op, så gør han det os på halsen og kinden af mig.. MYYYYS

Anmeld

6. februar 2012

MyLittleBaby

Nitz - <3 David skriver:

Nej det er de ikke.. hvem kan blive træt af at se billeder at de små Ikke her ihvertfald.. ;P

Heller ikke her 

Og slet ikke min datter på 2½ år 

Anmeld

6. februar 2012

Bonita

Hvor er han kær <3

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Bonita skriver:

Hvor er han kær <3

Mange tak ;P Er os heeelt forelsket i ham ;P

Anmeld

6. februar 2012

Mizz-sommer

Nitz - <3 David skriver:

Nu ammer jeg desværre ikke mere.. det fungerede desværre ik helt fordi hans mund var/er lille, og mine brystvorder meget flade.. så han kunne ik få fat.. Så brugte suttebrikker i starten.. men så skal man også malke ud.. for at stimulere brystet.. Men havde ikke nok til at mæte ham alligevel.. så hvis jeg skulle malke ud, amme og gi flaske, så syns jeg ik jeg ku lave andet..
Men David gjorde os det der med at "rokke" hovedet.. så han ikke ku fange brystet.. han gør det også med sutten nu.. og når man taget ham op, så gør han det os på halsen og kinden af mig.. MYYYYS

Åh..

det må du undskylde...

jah det er dejligt med et stort mys

matti er også begyndt at putte ind til mig så dejlig om morgen når vi putter i sengen D:

Anmeld

6. februar 2012

Røverdatter

nårh, han er helt vild skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.