David 3 mdr. idag + billedspam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.926 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Nitz - <3 David

Som tiden dog flyver afsted.. David er idag 3 mdr..
Er det ikke bare vildt..

Det var meningen SP skulle komme og veje/måle ham idag, men sekratæren ringede desværre i morges, og sagde at min sp var blevet syg..
Men jeg vil gætte på han vejer omkring de 3 kg.. Han blev vejet for 2 uger siden, og der vejede han 2650g.
(fødselsvægt 1110g, tabte sig til 1000g)

Han sover stadig ret meget. Men er blevet mere interesseret i at kigge på ting når han er vågen
Hvis han får mad ved 23 tiden ca. så skal jeg kun op en gang i løbet af natten. ved 3 halv 4 tiden.. Og så sover vi til kæresten skal på arbejde ved 7 tiden.. - Men glæder mig godt nok til at han kan sove igennem

Sidst med ikke mindst en maaassseee billeder af min lille snullergøj..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Pige2009

Hvor er han dejligt

Anmeld

6. februar 2012

MyLittleBaby

Nitz - <3 David skriver:

Som tiden dog flyver afsted.. David er idag 3 mdr..
Er det ikke bare vildt..

Det var meningen SP skulle komme og veje/måle ham idag, men sekratæren ringede desværre i morges, og sagde at min sp var blevet syg..
Men jeg vil gætte på han vejer omkring de 3 kg.. Han blev vejet for 2 uger siden, og der vejede han 2650g.
(fødselsvægt 1110g, tabte sig til 1000g)

Han sover stadig ret meget. Men er blevet mere interesseret i at kigge på ting når han er vågen
Hvis han får mad ved 23 tiden ca. så skal jeg kun op en gang i løbet af natten. ved 3 halv 4 tiden.. Og så sover vi til kæresten skal på arbejde ved 7 tiden.. - Men glæder mig godt nok til at han kan sove igennem

Sidst med ikke mindst en maaassseee billeder af min lille snullergøj..

Årh, hvor er han skøn! 

Anmeld

6. februar 2012

livhemdrup

Han er da bare super skøn.

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Baagøe skriver:

Hvor er han dejligt

Mange tak

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Thalita skriver:

Årh, hvor er han skøn! 

Mange tak - Man ka jo ik være andet end en stolt mor.. der bare har lyst til at vise ham til heeeelt verden

Anmeld

6. februar 2012

M (:

Hvor er han fin! Og hvor er han blevet stor allerede, selvom han jo stadig er lille.. (:

Anmeld

6. februar 2012

MyLittleBaby

Nitz - <3 David skriver:

Mange tak - Man ka jo ik være andet end en stolt mor.. der bare har lyst til at vise ham til heeeelt verden

Lige præcis 

De er nu heller ikke til at stå for de små guldklumper 

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Thalita skriver:

Lige præcis 

De er nu heller ikke til at stå for de små guldklumper 

Nej det er de ikke.. hvem kan blive træt af at se billeder at de små Ikke her ihvertfald.. ;P

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

M (: skriver:

Hvor er han fin! Og hvor er han blevet stor allerede, selvom han jo stadig er lille.. (:

Hihi ja han er stadig lille..
Men når han har været så lille, så syns jeg jo bare han er stor nu.. Man får en helt anden vinkel på størrelsen når man får sådan en lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.