David 3 mdr. idag + billedspam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Mizz-sommer

Nitz - <3 David skriver:

Som tiden dog flyver afsted.. David er idag 3 mdr..
Er det ikke bare vildt..

Det var meningen SP skulle komme og veje/måle ham idag, men sekratæren ringede desværre i morges, og sagde at min sp var blevet syg..
Men jeg vil gætte på han vejer omkring de 3 kg.. Han blev vejet for 2 uger siden, og der vejede han 2650g.
(fødselsvægt 1110g, tabte sig til 1000g)

Han sover stadig ret meget. Men er blevet mere interesseret i at kigge på ting når han er vågen
Hvis han får mad ved 23 tiden ca. så skal jeg kun op en gang i løbet af natten. ved 3 halv 4 tiden.. Og så sover vi til kæresten skal på arbejde ved 7 tiden.. - Men glæder mig godt nok til at han kan sove igennem

Sidst med ikke mindst en maaassseee billeder af min lille snullergøj..

Åh hvor er han da bare skøn

rigtig gode billeder

også vildt at matti snart bliver 2 mdr ..

tiden flyver afsted óg han vokser også godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

M (:

Nitz - <3 David skriver:

Hihi ja han er stadig lille..
Men når han har været så lille, så syns jeg jo bare han er stor nu.. Man får en helt anden vinkel på størrelsen når man får sådan en lille baby

Haha, ja, jeg kender det bedre den anden vej rundt - jeg synes han er SÅ lille, min lillebror vejede næsten FEM KILO ved fødslen, så bebser på 3000 gram er jo bitte små (og mega søde..)..

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

Mizz-sommer skriver:

Åh hvor er han da bare skøn

rigtig gode billeder

også vildt at matti snart bliver 2 mdr ..

tiden flyver afsted óg han vokser også godt..

Ja ventetiden til de kommer er meeeega lang.. Men når de først kommer ud, så kan man jo slet ikke følge med.. Syns ik det er ret længe siden vi blev udskrevet.. selvom det er over en månede siden..

Anmeld

6. februar 2012

K&S

Nitz - <3 David skriver:

Som tiden dog flyver afsted.. David er idag 3 mdr..
Er det ikke bare vildt..

Det var meningen SP skulle komme og veje/måle ham idag, men sekratæren ringede desværre i morges, og sagde at min sp var blevet syg..
Men jeg vil gætte på han vejer omkring de 3 kg.. Han blev vejet for 2 uger siden, og der vejede han 2650g.
(fødselsvægt 1110g, tabte sig til 1000g)

Han sover stadig ret meget. Men er blevet mere interesseret i at kigge på ting når han er vågen
Hvis han får mad ved 23 tiden ca. så skal jeg kun op en gang i løbet af natten. ved 3 halv 4 tiden.. Og så sover vi til kæresten skal på arbejde ved 7 tiden.. - Men glæder mig godt nok til at han kan sove igennem

Sidst med ikke mindst en maaassseee billeder af min lille snullergøj..

Årh, hvor er han deeeejlig

Og han er blevet SÅ stor...! Selvom det er helt mærkeligt at tænke på at Anton var den str., da han blev født

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

M (: skriver:

Haha, ja, jeg kender det bedre den anden vej rundt - jeg synes han er SÅ lille, min lillebror vejede næsten FEM KILO ved fødslen, så bebser på 3000 gram er jo bitte små (og mega søde..)..

Hold da op.. Det jo slet ikke en baby, når de vejer så meget ved fødslen hæhæ..

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

K&S skriver:

Årh, hvor er han deeeejlig

Og han er blevet SÅ stor...! Selvom det er helt mærkeligt at tænke på at Anton var den str., da han blev født

Taak

Ja det er lidt underligt at han har vægt som ne "normal" nyfødt.. Det er også stadig lidt svært det der med at man ikke kan sammenligne ham med nogle.. Men pyt.. så længe han udvikler sig, og har det godt

Anmeld

6. februar 2012

K&S

Nitz - <3 David skriver:

Taak

Ja det er lidt underligt at han har vægt som ne "normal" nyfødt.. Det er også stadig lidt svært det der med at man ikke kan sammenligne ham med nogle.. Men pyt.. så længe han udvikler sig, og har det godt

Lige præcis, det er det vigtigste

Anmeld

6. februar 2012

M (:

Nitz - <3 David skriver:

Hold da op.. Det jo slet ikke en baby, når de vejer så meget ved fødslen hæhæ..

Nej, det var et barn min mor lige klemte ud der..

Anmeld

6. februar 2012

Nitz - <3 David

M (: skriver:

Nej, det var et barn min mor lige klemte ud der..

Puha, godt det ikke er mig.. Av av..

Anmeld

6. februar 2012

Mizz-sommer

Nitz - <3 David skriver:

Ja ventetiden til de kommer er meeeega lang.. Men når de først kommer ud, så kan man jo slet ikke følge med.. Syns ik det er ret længe siden vi blev udskrevet.. selvom det er over en månede siden..

nej det er rigtigt nok :d

jah tiden flyver matti ser sådan ud da han var en dag gammel og ser sådan ud i dag :d

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.