Hjælp om voldsom kløe....!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Mor til Ella

MissTas skriver:

Hej piger ..

jeg har de seneste dage begyndt at opleve voldsomme kløture.. lige pludselig klør det helt vildt. Det startede kun med at være på maven foe en 3 uger siden, men nu er det bare HELE kroppen.. mave, bryst, arme, ben, ryg, fødder, hænder og ja.. vågner hver eneste nat flere gange fordi det virkelig klør og det er begyndt at gå mig meget på..

ville i ringe til vagtlægen nu eller vente til i morgen med at kontakte egen læge ? det er virkelig ubehageligt :/

Tascha 37+6

Jeg har det på hænder og fødder det er helt almindeligt sagde min jordmoder igår

På maven har jeg haft lidt on off hele tiden synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

MissTas

Lollo1987 skriver:

Jeg har det på hænder og fødder det er helt almindeligt sagde min jordmoder igår

På maven har jeg haft lidt on off hele tiden synes jeg.

ved godt at det er helt almindeligt.. men nogle udvikler en voldsom kløe som spreder sig til stort set hele kroppen (som mit har gjort) og det er en kløe som kaldes leverbetinget graviditetskløe som man skal i behandling for og som gør at barnet skal overvåges flere gange om ugen, fordi det kan blive stresset af tilstanden..

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

MissTas skriver:

tusind tak for det .. giver en update senere når jeg har svar på det hele

Noget nyt?

Anmeld

12. februar 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Noget nyt?

jamen får fortsat taget blodprøver og kørt en CTG 3 gange om ugen, for at holde øje med at mine tal ikke stiger med hastige skridt.. men som de ligger nu ser mine tal ikke alarmerende ud overhovedet.. for at det er farligt for baby skal de op over 40 og mine er "kun" på 16 ..

men under alle omstændigheder vil de prøve at lave hindeløsning på mig i morgen og ellers sætte mig i gang om 9 dage på min termin .. så nu er der i det mindste blevet lavet en plan for mig, hvilket er rigtig dejligt..

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

MissTas skriver:

jamen får fortsat taget blodprøver og kørt en CTG 3 gange om ugen, for at holde øje med at mine tal ikke stiger med hastige skridt.. men som de ligger nu ser mine tal ikke alarmerende ud overhovedet.. for at det er farligt for baby skal de op over 40 og mine er "kun" på 16 ..

men under alle omstændigheder vil de prøve at lave hindeløsning på mig i morgen og ellers sætte mig i gang om 9 dage på min termin .. så nu er der i det mindste blevet lavet en plan for mig, hvilket er rigtig dejligt..

Håber ikke, du har alt for mange gener så Held og lykke med det hele

Anmeld

12. februar 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Håber ikke, du har alt for mange gener så Held og lykke med det hele

Altså kløen er jo vanvittig irriterende.. men er der ikke noget at gøre ved :/ .. de kunne ikke sætte mig i gang på det grundlag når mine tal ikke var over 40 .. med mindre at prøverne her i ugen er steget.. meen håber på jeg føder her i ugen på naturlig vis.. kunne være skønt.. ellers er der heldigvis kun en lille uges tid til igangsættelse men jo tak skal nok klare det ..

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

MissTas skriver:

Altså kløen er jo vanvittig irriterende.. men er der ikke noget at gøre ved :/ .. de kunne ikke sætte mig i gang på det grundlag når mine tal ikke var over 40 .. med mindre at prøverne her i ugen er steget.. meen håber på jeg føder her i ugen på naturlig vis.. kunne være skønt.. ellers er der heldigvis kun en lille uges tid til igangsættelse men jo tak skal nok klare det ..

Det bliver dejligt at blive mor

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Det bliver dejligt at blive mor

det bliver helt fantastisk.. det bedste der nogensinde kommer til at være sket i mit liv

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

MissTas skriver:

det bliver helt fantastisk.. det bedste der nogensinde kommer til at være sket i mit liv

Ja, det er stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.