MissTas skriver:
Hej piger ..
jeg har de seneste dage begyndt at opleve voldsomme kløture.. lige pludselig klør det helt vildt. Det startede kun med at være på maven foe en 3 uger siden, men nu er det bare HELE kroppen.. mave, bryst, arme, ben, ryg, fødder, hænder og ja.. vågner hver eneste nat flere gange fordi det virkelig klør og det er begyndt at gå mig meget på..
ville i ringe til vagtlægen nu eller vente til i morgen med at kontakte egen læge ? det er virkelig ubehageligt :/
Tascha 37+6
Jeg har lige været igennem en længere omgang med læge og sygehus, på grund af voldsom kløe. Kløen kan nemlig være tegn på at din lever ikke fungerer optimalt, hvilket naturligvis skal undersøges. Men det er ikke sikkert at det er alvorligt. Mit var i hvert fald ikke. Men hvis det er noget der er alvorligt, så skal du i behandling og i værste fald skal babyen ud.
Det er ikke for at skræmme dig, men mere for at oplyse dig om at det kan være både det ene eller det andet. Jeg håber naturligvis at det ikke er alvorligt

.
Dog skal du ringe til din læge i morgen, som så vil tage en blodprøve. Og så går der nok nogle dage inden du får svar. Men hvis du tager ud til fødegangen nu, så kan de også tage en blodprøve og så tror jeg muligvis du får svar hurtigere. Du kan prøve at ringe til dem.
Anmeld