Hjælp om voldsom kløe....!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

MissTas

RikkeRasmussen skriver:

Jeg ville kontakte FG nu, har selv haft en mild grad af det, og min JMsagde til mig at hvis det blev værre skulle jeg kontakte FG! Man kan sagtens få taget blodprøver nu

Bare min holdning

var oppe ved vagtlægen i går aftes.. kunne ikke holde det ud.. så de kontaktede FG og jeg skal møde til blodprøver her om 45 min og derefter videre op på FG til videre undersøgelse.. så nu må vi se hvad de siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

MissTas

Kofoed. skriver:

Vil også sige, kontakt fødestuen.

kontaktede vagtlægen som snakkede med FG. og skal møde til blodprøver nu her om 45 min og videre op på FG til undersøgelser..

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

Ems30 skriver:

Jeg har lige været igennem en længere omgang med læge og sygehus, på grund af voldsom kløe. Kløen kan nemlig være tegn på at din lever ikke fungerer optimalt, hvilket naturligvis skal undersøges. Men det er ikke sikkert at det er alvorligt. Mit var i hvert fald ikke. Men hvis det er noget der er alvorligt, så skal du i behandling og i værste fald skal babyen ud. 

Det er ikke for at skræmme dig, men mere for at oplyse dig om at det kan være både det ene eller det andet. Jeg håber naturligvis at det ikke er alvorligt  .

Dog skal du ringe til din læge i morgen, som så vil tage en blodprøve. Og så går der nok nogle dage inden du får svar. Men hvis du tager ud til fødegangen nu, så kan de også tage en blodprøve og så tror jeg muligvis du får svar hurtigere. Du kan prøve at ringe til dem.

ja ved nemlig det KAN være alvorligt, men langt fra behøver at være det.. men skal til blodprøver her kl. 7.30 og videre op på FG bagefter til yderligere undersøgelser..

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jeg kontaktede FG dengang jeg døjede med enorm kløen på maven  Så hvis jeg var dig ville jeg give dem et kald!

skal møde deroppe nu her 7.30.. så må vi se hvad de siger til det hele.. bare hun dog ville melde sin ankomst, så jeg ikke skal døje med alle de gener mere.. det eneste jeg ikke har lidt af i min graviditet er sukkersyge.. ellers har ALT bare ramt mig

Anmeld

7. februar 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Rigtig god bedring Håber på det bedste

tusind tak for det .. giver en update senere når jeg har svar på det hele

Anmeld

7. februar 2012

Zafir

Jeg håber du har kontaktet dem. Vi havde et vennepar, Junior hun havde det sådan, på ca samme tid som dig og da var det svangerskapsforgiftning... Så det er jo ikke for at male fanden på væggen, bare for en sikkerheds skyld. Krydser fingre!

Anmeld

7. februar 2012

Miss Juul

God bedring !

Anmeld

7. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spændene om der snart kommer en lille opdate! Håber at i har det godt! Vh stine

Anmeld

7. februar 2012

Sujan

Venter også spændt på en update da jeg helt er begyndt at have meget kløe på maven

Anmeld

7. februar 2012

Ka+Ma=Be

MissTas skriver:

Hej piger ..

jeg har de seneste dage begyndt at opleve voldsomme kløture.. lige pludselig klør det helt vildt. Det startede kun med at være på maven foe en 3 uger siden, men nu er det bare HELE kroppen.. mave, bryst, arme, ben, ryg, fødder, hænder og ja.. vågner hver eneste nat flere gange fordi det virkelig klør og det er begyndt at gå mig meget på..

ville i ringe til vagtlægen nu eller vente til i morgen med at kontakte egen læge ? det er virkelig ubehageligt :/

Tascha 37+6

Som alle de andre siger, så ja, jeg ville nok også lige ringe til fg! Men jeg vil også lige fortælle, at kroppen godt kan klø som en sinddsyg, uden der er noget galt! 

Jeg fik voldsom graviditetskløe i slutningen af min graviditet, men den var ikke leverbetinget. Alle mine tal var fine, selvom jeg var ved at gå ud af mit gode skin (høhø  .)

Krydser fingre for at der ikke er noget galt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.