Hvornår er det muligt ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Jelles

Dorthe77 skriver:

Mange scanningsklinikker har kønsgaranti fra uge 15.
Hvis man er medlem af Danmark giver de op til 300 kr, såfremt det er en autoriseret Jordemoder, der scanner :-)

De fleste steder giver de først garanti fra 15 plus. Men jeg var inde 14+0 hos scanningsklinikken i Kbh. Og de var ikke i tvivl og har også været derinde efterfølgende at få bekræftet, og så er det dn super dejlig jordemider de har derinde og rigtig hyggelig lille klinik....:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Dorthe77

Anonym skriver:

Tak for info Hvor meget vil det så koste hvis jeg bare fik taget en scanning for at se kønnet, uden jeg er medlem af danmark?

Jeg blev kønsscannet hos Jordemoder.dk og gav 450 kr.
Det var kanon godt. Der var kønsgaranti og det var en Jordemoder, der scannede, hvilket var meget betryggende, for hun må diagnosticere. Det vil sige, at så hun noget som ikke var som det skulle være, så kunne hun straks henvise til sygehuset. Og ud over køn, tjekkede hun hjerte, mavesæk, blære og andre vitale dele.

Kan kun anbefale at vælge en klinik med autoriseret Jordemoder. Det giver ikke en falsk tryghed.

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

De fleste steder giver de først garanti fra 15 plus. Men jeg var inde 14+0 hos scanningsklinikken i Kbh. Og de var ikke i tvivl og har også været derinde efterfølgende at få bekræftet, og så er det dn super dejlig jordemider de har derinde og rigtig hyggelig lille klinik....:-)

Det lyder godt Jeg bor også i København, og jeg venter mit første barn, så jeg tror fandme jeg også skal scannes og se hvilket køn det er, for at vide hvilke farver tøj der skal købes 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Dorthe77 skriver:

Jeg blev kønsscannet hos Jordemoder.dk og gav 450 kr.
Det var kanon godt. Der var kønsgaranti og det var en Jordemoder, der scannede, hvilket var meget betryggende, for hun må diagnosticere. Det vil sige, at så hun noget som ikke var som det skulle være, så kunne hun straks henvise til sygehuset. Og ud over køn, tjekkede hun hjerte, mavesæk, blære og andre vitale dele.

Kan kun anbefale at vælge en klinik med autoriseret Jordemoder. Det giver ikke en falsk tryghed.

Tak for info, jeg skal have en scanning når tiden er inde glæder mig!

Anmeld

8. februar 2012

Jelles

Anonym skriver:

Det lyder godt Jeg bor også i København, og jeg venter mit første barn, så jeg tror fandme jeg også skal scannes og se hvilket køn det er, for at vide hvilke farver tøj der skal købes 

Kan jeg godt forstå... Det også mit første barn og ville gerne vide det, så man kan gå hygge shoppe ;-)

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

Kan jeg godt forstå... Det også mit første barn og ville gerne vide det, så man kan gå hygge shoppe ;-)

Du er jo også mere end halvvejs nu så det jo snart tid til at shoppe løs og vente til tiden er inde

Anmeld

8. februar 2012

Jelles

Anonym skriver:

Du er jo også mere end halvvejs nu så det jo snart tid til at shoppe løs og vente til tiden er inde

Har faktisk ikke shoppet så meget.... For der står uenighed om ca vægt.... :-)

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

heheh Jeg kan slet ikke vente, men jeg skipper børneafdelingen indtil videre da jeg kun er 6+2 idag, så der er stadig langtid, selvom mit øje kun køre rundt mod babyudstyr :-P

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

heheh Jeg kan slet ikke vente, men jeg skipper børneafdelingen indtil videre da jeg kun er 6+2 idag, så der er stadig langtid, selvom mit øje kun køre rundt mod babyudstyr :-P

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.