Hvornår er det muligt ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

JH12

Anonym skriver:

Tak tak for Info men betalte du også?

Ja Set gjord jeg 700 kr. I Aarhus, og det var inden dk betalte noget.. Og hele scanningen foregik i 3D/ 4D, alle pengene værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hvornår er denullitet at få at vide hvilke køn barnet er?

Omkring uge 16 

Anmeld

7. februar 2012

charlotteq

Anonym skriver:

Tillykke med pigen:-) jeg er 5+6 så der er stadig masser af tid tilbage, jeg kan nærmest slet ikke vente!! Men nu siger i alle det koster. Siden hvornår er scanningerne blevet til pris ? Jeg troede kun det kostede på privat hospitaler men nu også i de offentlige ? Så man har slet ikke muligheden for at få det set gratis ? 

Det er private scanninger der koster. Ved det offentlige får du "normalt" nakkefoldsscanning omkring uge 12 og misdannelsesscanning hvor du måske har mulighed for at se kønnet. Dette er omkring uge 20. Det er hvad du får af gratis scanninger. Medmindre de vurder at der er behov for ekstra. Men alt det vil du få mere afvide om når du skal have lavet vandrejournal m.v. Hos din læge.  

Og tillykke med graviditeten. 

Anmeld

7. februar 2012

Muffinmus

Som svar.

JO, selvfølgelig er det gratis at blive scannet på et sygehus:-)

Men du spurgte kun til hvornår det var muligt at se kønnet, ikke om det kostede at se det:-)

Hvis babyen vender rigtigt til MD omkring uge 20 kan du se kønnet der, men de giver ingen garantier og bruger ofte ikke rigtigt tid på at se efter hvis de har travlt:-)

Derfor betaler mange SELV for en kønsscanning og ofte flere uger før sygehuste tilbydet at scanne dig gratis for misdannelser.

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

charlotteq skriver:

Det er private scanninger der koster. Ved det offentlige får du "normalt" nakkefoldsscanning omkring uge 12 og misdannelsesscanning hvor du måske har mulighed for at se kønnet. Dette er omkring uge 20. Det er hvad du får af gratis scanninger. Medmindre de vurder at der er behov for ekstra. Men alt det vil du få mere afvide om når du skal have lavet vandrejournal m.v. Hos din læge.  

Og tillykke med graviditeten. 

Tusind tak Ja, jeg tror fandme jeg skal have en scanning, for det er mit første barn og jeg vil jo så gerne vide hvilke køn det er, så jeg kan forberede mig til noget lyserødt eller blåt hehe  

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Som svar.

JO, selvfølgelig er det gratis at blive scannet på et sygehus:-)

Men du spurgte kun til hvornår det var muligt at se kønnet, ikke om det kostede at se det:-)

Hvis babyen vender rigtigt til MD omkring uge 20 kan du se kønnet der, men de giver ingen garantier og bruger ofte ikke rigtigt tid på at se efter hvis de har travlt:-)

Derfor betaler mange SELV for en kønsscanning og ofte flere uger før sygehuste tilbydet at scanne dig gratis for misdannelser.

Tak for info Hvor meget vil det så koste hvis jeg bare fik taget en scanning for at se kønnet, uden jeg er medlem af danmark?

Anmeld

7. februar 2012

FEJL.

Anmeld

7. februar 2012

Anonym skriver:

Tak for info Hvor meget vil det så koste hvis jeg bare fik taget en scanning for at se kønnet, uden jeg er medlem af danmark?

Vi var heldige at kunne se kønnet da jeg var 13+5!   Men JM der scannede mig, sagde også at vi var liiiige tidligt nok ude.

Det var en kønsscanning vi selv havde kæbt, på en privat klinik. Det kostede normalt 1000,- men jeg pruttede om prisen med hende, og fik det til halv pris!

Når du bliver scannet på sygehuset til NF og MD, giver du ik noget for selve scanningen, men nogle steder tager de 20,- for billeder!

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Vi var heldige at kunne se kønnet da jeg var 13+5!   Men JM der scannede mig, sagde også at vi var liiiige tidligt nok ude.

Det var en kønsscanning vi selv havde kæbt, på en privat klinik. Det kostede normalt 1000,- men jeg pruttede om prisen med hende, og fik det til halv pris!

Når du bliver scannet på sygehuset til NF og MD, giver du ik noget for selve scanningen, men nogle steder tager de 20,- for billeder!

Så må jeg prøve i 14+00 for at den skal være der, og så må jeg prutte om prisen eller tag min mor med, for det hun skide go' til haha billeder til 20kr det sku godt nok, de skal jo sættes op i fotoalbummet

Anmeld

7. februar 2012

Muffinmus

i kbh en pris, jylland en anden:-) ej, det er meget forskelligt fra klinik til klinik. Gav selv 700 i silkeborg:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.