Vi blev gift i mine forældres have, i en lille "solgryde" under et fint træ 
Det var et byrådsmedlem der kom ud for at vie os.
Brylluppet var en overraskelse for alle gæsterne - De regnede med at de bare skulle til grillhygge 
(Desværre gjorde det også at der var nogle familiemedlemmer som ikke kunne komme, da en grillfest jo ikke i samme kaliber som et bryllup, gør, at man "smider alt hvad man har i hænderne"... Så det var skægt, men jeg havde nok valgt at gøre det anderledes idag, så jeg ville kunne få så mange som overhovedet muligt med, som betyder noget for mig!)
Vi havde telt i haven og havde lejet en kæmpe grill og så ellers købt den lækreste mørbrad 
Vi havde lavet brød og salater (almindelig, råkost og lidt med pasta) og så skulle folk selv tage drikkevarer med.. Evt. noget til grillen, hvis de havde lyst til mere/andet end mørbrad.
Min mand og jeg optrådte med musik og sang - Og nogle af gæsterne lavede spontane improviserede indslag. Det var så dejligt 
Mine forældre havde som overraskelse (de og min svigermor var de eneste der vidste hvad der skulle ske) fået lavet en smuk smuk bryllupskage, så da vi havde spist den og klokken nærmede sig midnat, satte vi en CD på, hvor vi havde fået brændt en ret flot stryger-fløjte-udgave af brudevalsen over på - Og så dansede vi på terrassen under stjernerne 
Anmeld