Ideer til bryllup uden for kirken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Muffin_girl

Zette skriver:

Ja det skal du. Jeg mailede. De fleste svarede slet ikke. Men der var en der svarede (heldigvis) det er jo dig der vil giftes udenfor rådhuset, så du må gøre benarbejdet.

Ja har du ret i Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Ismone

AalborgPigen skriver:

Jaa altså jeg ville gerne giftes i kirken.. Men jeg er ikke troende og kæresten heller ikke... Men jeg syntes rådhuset er så koldt og kedeligt...

Har i nogle udendørs/indendørs ideer? I nordjylland eller Midtjylland? 

Eller et sted som lige passer til dig/jer? 

Hjælp mig piger med ideer  

Når du har fundet et sted, kan du søge masser af inspiration på Pinterest Der er utrolig mange billeder og idéer til hvordan man kan gøre det, en super god side syntes jeg

Anmeld

1. marts 2012

Hemmelig2009

Vi blev viet i det fri. I midten af en flot stencirkel, under en masse flotte grønne træer, i den by hvor jeg er vokset op.

Min far kendte heldigvis borgmesteren i kommune og på trods af at han havde ferie den dag, ville han gerne komme ud og vie os.
Det var den nærmeste familie som var til stede ved vielsen.

Vi kørte så ud til mine svigerforældre bagefter og holdt stor fest med familie og venner i deres have - med buffe og jazzmusik (svigerfar spiller saxofon) 

Anmeld

1. marts 2012

Muffin_girl

Ismone skriver:

Når du har fundet et sted, kan du søge masser af inspiration på Pinterest Der er utrolig mange billeder og idéer til hvordan man kan gøre det, en super god side syntes jeg

Hvad er det ? Har du et link?

Anmeld

1. marts 2012

Muffin_girl

Hemmelig2009 skriver:

Vi blev viet i det fri. I midten af en flot stencirkel, under en masse flotte grønne træer, i den by hvor jeg er vokset op.

Min far kendte heldigvis borgmesteren i kommune og på trods af at han havde ferie den dag, ville han gerne komme ud og vie os.
Det var den nærmeste familie som var til stede ved vielsen.

Vi kørte så ud til mine svigerforældre bagefter og holdt stor fest med familie og venner i deres have - med buffe og jazzmusik (svigerfar spiller saxofon) 

Det lyder sørme hyggeligt.. Og sejt med noget saxofon 

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jaa altså jeg ville gerne giftes i kirken.. Men jeg er ikke troende og kæresten heller ikke... Men jeg syntes rådhuset er så koldt og kedeligt...

Har i nogle udendørs/indendørs ideer? I nordjylland eller Midtjylland? 

Eller et sted som lige passer til dig/jer? 

Hjælp mig piger med ideer  

Vi skal vies i gårdhaven, hvor vi holder brylluppet! Det ligger i Øm ved Ry og det er med udsigt til Mossø!

Anmeld

1. marts 2012

Ismone

AalborgPigen skriver:

Hvad er det ? Har du et link?

www.pinterest.com
Så kan du kigge billeder og oprette dine egne albums, så du har mulighed for at gemme dem du syntes er bedst

Anmeld

1. marts 2012

Billemyre

Vi blev gift i mine forældres have, i en lille "solgryde" under et fint træ 
Det var et byrådsmedlem der kom ud for at vie os.
Brylluppet var en overraskelse for alle gæsterne - De regnede med at de bare skulle til grillhygge 
(Desværre gjorde det også at der var nogle familiemedlemmer som ikke kunne komme, da en grillfest jo ikke i samme kaliber som et bryllup, gør, at man "smider alt hvad man har i hænderne"... Så det var skægt, men jeg havde nok valgt at gøre det anderledes idag, så jeg ville kunne få så mange som overhovedet muligt med, som betyder noget for mig!)

Vi havde telt i haven og havde lejet en kæmpe grill og så ellers købt den lækreste mørbrad
Vi havde lavet brød og salater (almindelig, råkost og lidt med pasta) og så skulle folk selv tage drikkevarer med.. Evt. noget til grillen, hvis de havde lyst til mere/andet end mørbrad.

Min mand og jeg optrådte med musik og sang - Og nogle af gæsterne lavede spontane improviserede indslag. Det var så dejligt 
Mine forældre havde som overraskelse (de og min svigermor var de eneste der vidste hvad der skulle ske) fået lavet en smuk smuk bryllupskage, så da vi havde spist den og klokken nærmede sig midnat, satte vi en CD på, hvor vi havde fået brændt en ret flot stryger-fløjte-udgave af brudevalsen over på - Og så dansede vi på terrassen under stjernerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.