Ideer til bryllup uden for kirken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

smokin

Gigl skriver:

Det var faktisk lige god info, tak  

Dejligt i fandt et byrådsmedlem der ville vie!

Det bliver smukt. Vi har været ude og købe fakler, en løber og tyl til at binde imellem faklerne. Så det det bliver bare så smukt og rørende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

DitteFisk

Zette skriver:

Det bliver smukt. Vi har været ude og købe fakler, en løber og tyl til at binde imellem faklerne. Så det det bliver bare så smukt og rørende.

Hvor lyder det dog romantisk det kan ikke sammenlignes med et kirke-bryllup. I får en fantastisk dag 

Anmeld

5. februar 2012

TaAsJu

Hvad med på stranden ??Eller et sted der betyder rigtig meget for jer.. Vi blev viet hjemme i vores stue på Grønland.. Det var super hyggeligt.. Eller en sommer dag i haven...

Anmeld

5. februar 2012

MorEllen

Maja84 skriver:

Jeg har hørt om nogle som blev viet i randers regnskov

Haha, er det rigtig!? Det er måske det sidste sted jeg ville komme i tanke om hvis jeg skulle have et utenomkirkelig bryllup  Sjovt..!

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Zette skriver:

Det koster ikke noget, nej! Og man skal selv finde en der vil vie. Man kan kontakte byrådsmedlemmer og håbe på de har lyst til at bruge deres tid på det. De får ikke noget for det jo. Det tog lang tid for os at finde en, men vi fandt heldigvis en tilsidst. 

Det tager 2 minutter. Alt efter hvad du selv vælger at gøre forud og bagefter vielsen. 

Ej det lyder besværligt at man selv skal finde en.. Skal man så ringe rundt og spørge eller?

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hvad med på stranden ??Eller et sted der betyder rigtig meget for jer.. Vi blev viet hjemme i vores stue på Grønland.. Det var super hyggeligt.. Eller en sommer dag i haven...

Jamen altså for kæresten er alt i Århus af betydning.. Han elsker sin hjemby.. Og savner det.. gad sååå godt AGF stadion.. men tror ALDRIG man får lov.. Jeg hader sand- så strand er udelukket

Og vi har ikke rigtigt sådan et sted der er vores.. Kun et sted i Aalborg, oppe på Hasseris bakke hvor der er udsigt over hele Aalborg.. Men tror ikke man må på offentlige steder ? 

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Mor til 2, snart 3 skriver:

Og hvor lyder det hyggeligt med jeres  vielse

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

MyLille skriver:

Haha, er det rigtig!? Det er måske det sidste sted jeg ville komme i tanke om hvis jeg skulle have et utenomkirkelig bryllup  Sjovt..!

Jeg syntes det lyder sjovt

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Jeg har hørt om nogle som blev viet i randers regnskov

Det er sjovt syntes jeg

Anmeld

5. februar 2012

smokin

AalborgPigen skriver:

Ej det lyder besværligt at man selv skal finde en.. Skal man så ringe rundt og spørge eller?

Ja det skal du. Jeg mailede. De fleste svarede slet ikke. Men der var en der svarede (heldigvis) det er jo dig der vil giftes udenfor rådhuset, så du må gøre benarbejdet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.