Ideer til bryllup uden for kirken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.200 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Muffin_girl

Jaa altså jeg ville gerne giftes i kirken.. Men jeg er ikke troende og kæresten heller ikke... Men jeg syntes rådhuset er så koldt og kedeligt...

Har i nogle udendørs/indendørs ideer? I nordjylland eller Midtjylland? 

Eller et sted som lige passer til dig/jer? 

Hjælp mig piger med ideer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

DitteFisk

Jeg har det præcis som jer - altså når jeg skal giftes, så jeg vil gerne lige lure med

Mit drømme bryllup ville være i et stort telt i min have (jeg har ikke hus endnu, men forestiller mig at jeg får plads til et telt i haven den dag vi har hus ) og så skal der være et langt tæppe fra starten af teltet og ind til enden hvor der så skal være opstillet en bue, hvor vi kan blive gift under. Og så borde i siden, så alle gæster kan overvære den borgerlige vielse. 

Desværre er det bare langt fra alle steder at dem fra rådhuset kommer ud til folk for at vie. Øv

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Gigl skriver:

Jeg har det præcis som jer - altså når jeg skal giftes, så jeg vil gerne lige lure med

Mit drømme bryllup ville være i et stort telt i min have (jeg har ikke hus endnu, men forestiller mig at jeg får plads til et telt i haven den dag vi har hus ) og så skal der være et langt tæppe fra starten af teltet og ind til enden hvor der så skal være opstillet en bue, hvor vi kan blive gift under. Og så borde i siden, så alle gæster kan overvære den borgerlige vielse. 

Desværre er det bare langt fra alle steder at dem fra rådhuset kommer ud til folk for at vie. Øv

Jeg har overvejet en grill fest ? Med god musik og rigelig drikkelse  .. Og lækker natmad .. Sådan en rigtig hygge sommer fest men vielsen er jeg i tvivl om.. Gad god Århus stadion, da manden er inkarneret AGF fan.. Men kan man vist ikke... 

Men nej ved der er MANGE byer hvor borgmesteren ikke kommer ud  

Anmeld

5. februar 2012

DitteFisk

AalborgPigen skriver:

Jeg har overvejet en grill fest ? Med god musik og rigelig drikkelse  .. Og lækker natmad .. Sådan en rigtig hygge sommer fest men vielsen er jeg i tvivl om.. Gad god Århus stadion, da manden er inkarneret AGF fan.. Men kan man vist ikke... 

Men nej ved der er MANGE byer hvor borgmesteren ikke kommer ud  

Og det er jo en skam, for det er LIDT fladt med et rådhus-bryllup, når det kunne være meget hyggeligere Og kirkebryllup bliver det nok alligevel ikke, hehe.

Grilfest lyder bare hygeligt

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Gigl skriver:

Og det er jo en skam, for det er LIDT fladt med et rådhus-bryllup, når det kunne være meget hyggeligere Og kirkebryllup bliver det nok alligevel ikke, hehe.

Grilfest lyder bare hygeligt

ja er helt enig !!!

ja sådan rigtigt hyggeligt bare stille og roligt.. jeg bryder mig ikk om at ALLE kigger på mig hele tiden.. Nej 

Anmeld

5. februar 2012

smokin

Jeg skal om to måneder giftes ved fjorden i Roskilde lige ud til vandet hvor jeg blev friet til. Vi ønskede ikke at gøre brug af kirken. 

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Zette skriver:

Jeg skal om to måneder giftes ved fjorden i Roskilde lige ud til vandet hvor jeg blev friet til. Vi ønskede ikke at gøre brug af kirken. 

Hvordan får i en derud til at vie jer ? 

Koster det penge ? Ved ud hvor lang tid det tager ?

Anmeld

5. februar 2012

Kløver

Jeg har hørt om nogle som blev viet i randers regnskov

Anmeld

5. februar 2012

smokin

AalborgPigen skriver:

Hvordan får i en derud til at vie jer ? 

Koster det penge ? Ved ud hvor lang tid det tager ?

Det koster ikke noget, nej! Og man skal selv finde en der vil vie. Man kan kontakte byrådsmedlemmer og håbe på de har lyst til at bruge deres tid på det. De får ikke noget for det jo. Det tog lang tid for os at finde en, men vi fandt heldigvis en tilsidst. 

Det tager 2 minutter. Alt efter hvad du selv vælger at gøre forud og bagefter vielsen. 

Anmeld

5. februar 2012

DitteFisk

Zette skriver:

Det koster ikke noget, nej! Og man skal selv finde en der vil vie. Man kan kontakte byrådsmedlemmer og håbe på de har lyst til at bruge deres tid på det. De får ikke noget for det jo. Det tog lang tid for os at finde en, men vi fandt heldigvis en tilsidst. 

Det tager 2 minutter. Alt efter hvad du selv vælger at gøre forud og bagefter vielsen. 

Det var faktisk lige god info, tak  

Dejligt i fandt et byrådsmedlem der ville vie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.