Jubiii - har fået job!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.665 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Sofia

Ejjj jeg er så glad så glad! Den 17. januar var jeg til jobsamtale i Familie og beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg kommune, angående en stilling som jurist, i børne unge afdelingen. Og jeg har fået jobbet! Har ikke sagt noget før nu, da jeg først fik mit anstættelsesbevis med posten igår! MEN det er SÅ fedt. Jeg havde sådan frygtet arbejdsløsheden, og det her er bare mit drømmejob. Jeg har specifiseret mig i denne retning, og har hele tiden drømt om at arbejde med børn og unge, synes det er mega spændende og givende. Det er særligt tvangsanbringelser jeg skal arbejde med. Og det er en fast stilling, med flextid (8-15 alle dage pånær torsdag som er 8-17), og alle de goder der ellers følger med en ansættelse i det offentlige. PLUS en god løn!!! Yes, og farvel til SUen! Sååå, nu sker der virkelig noget, jeg skal skrive mit speciale på en måned, og man bruger normalt et halvt år på det, så jeg har travlt, men er igang. Og jeg fik knaldet den sidste eksamen af den 24. januar, det var ellers ikke meningen jeg ville gå op, men måtte jo have den overstået da jeg pludselig fik job - og scorede et 12 tal så var lykkeligt!

Jeg starter med at pendle fra Århus til Aalborg, men til sommer flytter vi derop. Er der egentlig nogen her fra gruppen der kommer fra Aalborg eller omegn? Både min kæreste og jeg glæder os til at flytte op og starte vores "eget" der.

Jeg er bare så lettet simpelthen, havde forberedt mig på at jeg ville blive nød til at tage et hvilket som helst job, og også forberedt mig på at skulle regne med ledighed, så der er bare faldet en sten fra mit hjerte nu. Det er så dejligt at føle man kan bruges! Det eneste minus er, at jeg nu er mega presset med specialet og at jeg ikke har flere unisommerferier på 2 mdr.... Men til gengæld penge til at holde en GOD ferie. Vi tænker på at rejse til Bali!

Det var lige lidt om alt hvad der sker herhjemme! Vi har det godt, og Alfred trives. Han har det super godt i vuggestuen og vi kan mærke han er rigtig glad for at være der. Han kravler fortsat ikke, men mon ikke det kommer før eller siden. Vi har været i sommerhus i Søndervig for en uges tid siden, det nød vi alle så meget, og Alfred elsker det, masser af opmærksomhed, strand og lange gåture med klapvognen. Han har desværre haft en omgang møb og er forkølet hvilket han har været siden 1. december, men det er jo glæderne ved en vuggestue start. Han er en glad og kærlig dreng, han vil hele tiden knuse, det er jo bare så hyggeligt! Han er meget madglad, vi kan næsten ikke holde ham mæt I får lige lidt billeder med!

Knus og god søndag aften!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Lilje82

Eihvirvelfri fedt altså Kæmpe mega gigantisk tillykke, hvor er det fedt lige sådan at gafle drømmejobbet og dejligt I har det godt! Er en lille misundelig på at du har fået job eller okay MEGET misundelig :p

Anmeld

5. februar 2012

piadas

FEDT FEDT FEDT! Hvor er det dejligt for dig! Men hold da op, det er ikke lang tid, du har til at skrive specialet! Men skidt med det - du har fået arbejde!Det skal man bare være glad for i disse tider!

Hvad er det nu din kæreste laver, siden I sådan bare uden videre kan flytte til Aalborg?

Vi boede der jo i 6 år, inden vi flyttede til Farsø (pga. mit arbejde), og Serdar har jo også restaurant/pizzaria/kebab-ting der, så han kører til Farsø dagligt! Før vi fik Ida var ungerne og mig også i Aalborg et par gange om måneden, men det bliver ikke så tit længere. Men jeg elsker at tage dertil pga. butikkerne, Bilka osv. Jeg synes det er en dejlig by og savner da nogle gange de muligheder der er i forhold til lille Farsø.

Hvor i Aalborg vil I flytte hen? Vil I købe/leje?

I skal helt sikkert komme ind til Serdar og få kebab en dag, så kan vi jo mødes der - det er også længe siden Ida og Alfred har været på date!

Anmeld

5. februar 2012

CA

Fedt! Og tillykke igen! Det er vel nok dejligt for dig! Og søde Alfred er jo stadig sød

Anmeld

5. februar 2012

Kit

Stort/kæmpe tillykke. Hvor er det bare fedt med job.

Anmeld

5. februar 2012

Sofia

piadas skriver:

FEDT FEDT FEDT! Hvor er det dejligt for dig! Men hold da op, det er ikke lang tid, du har til at skrive specialet! Men skidt med det - du har fået arbejde!Det skal man bare være glad for i disse tider!

Hvad er det nu din kæreste laver, siden I sådan bare uden videre kan flytte til Aalborg?

Vi boede der jo i 6 år, inden vi flyttede til Farsø (pga. mit arbejde), og Serdar har jo også restaurant/pizzaria/kebab-ting der, så han kører til Farsø dagligt! Før vi fik Ida var ungerne og mig også i Aalborg et par gange om måneden, men det bliver ikke så tit længere. Men jeg elsker at tage dertil pga. butikkerne, Bilka osv. Jeg synes det er en dejlig by og savner da nogle gange de muligheder der er i forhold til lille Farsø.

Hvor i Aalborg vil I flytte hen? Vil I købe/leje?

I skal helt sikkert komme ind til Serdar og få kebab en dag, så kan vi jo mødes der - det er også længe siden Ida og Alfred har været på date!

TAK! Er også bare så glad! Jeg har faktisk lige tjekket på krak, og der er jo heller ikke så lagt til Farsø, så jeg kommer og besøger jer og ser huset når I er færdige (hvis jeg må)

Min kæreste læser på ASB i Aarhus. På næste semester har han undervisning tre dage i ugen, ca 10 timer i alt så det er nemmere for ham at pendle de dage fremfor at jeg skal pendle til Aalborg hver dag. (Jeg skal med toget 5.43 så det magter jeg ikke i længden).

Vi skal leje en bolig i Aalborg. Har ikke råd til at købe. Vi vil vildt gerne leje et rækkehus men er bange for det er for dyrt, så det bliver nok endnu en lejlighed. Men den skal IKKE ligge på 3. sal. Og så skal der være en baggård eller en have, det har vi ikke nu og synes det er så træls. Vi overvejer at leje i Nørresundby, da det er lidt billigere. Jeg har ikke lyst til at bo på gagåden eller noget i den stil, det gør vi nu, og trænger til et lidt mere famlieagtigt område. Har hørt at Hasseris er godt. Hmm og så var der nogen der snakkede om Vejgård men kan ikke huske om det var godt el skidt.. jeg har kun være i Aalborg en gang og det var til samtalen.. Så glæder mig til at lære byen at kende. Og ja vi skal da helt sikkert ind og have en kebab hos Serdar, det vil jeg glæde mig til!!

Anmeld

5. februar 2012

Sofia

Hvorhenne i Aalborg boede I Pia??

Anmeld

5. februar 2012

Mettemus

Hold fast hvor er det bare flot! TILLYKKE! Ej kan virkelig godt forstå hvis det letter en kæmpe byrde fra dine skuldre. Jeg synes allerede jeg bærer rundt på den - og der er 1½ år til jeg er færdig endnu. Hvor må det bare være fedt slet ikke at skulle frygte arbejdsløshed eller at skulle overveje om man vil søge "hvad som helst" i stedet for det man har brugt så mange år på at uddanne sig til. Mere tillykke! Er virkelig GLAD på dine vegne. Du skal være så stolt!!

Specialet gider vi ikke snakke om, det skal bare ud af verden!

Alfred er dejlig som altid. Det bliver spændende for jer at skulle starte et helt nyt liv op. Hvad med Morten - hvor langt er det nu han er? Er det overskueligt for ham at skulle pendle? Selvfølgelig nok mere end det er for dig. Tre dage i ugen med få timer i stedet for hver dag er at foretrække - det er det samme vi gør her. Bare med den lille forskel at det ikke er drømmejobbet vi er flyttet efter Nå ligemeget - det skal handle om at være glad og lettet på dine vegne!

Kram!

Anmeld

5. februar 2012

Sofia

Lilje82 skriver:

Eihvirvelfri fedt altså Kæmpe mega gigantisk tillykke, hvor er det fedt lige sådan at gafle drømmejobbet og dejligt I har det godt! Er en lille misundelig på at du har fået job eller okay MEGET misundelig :p

Tusind tusind tak! Krydser fingre for drømmejobbet også snart banker på hos dig!

Anmeld

5. februar 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Fedt! Og tillykke igen! Det er vel nok dejligt for dig! Og søde Alfred er jo stadig sød

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.