Ejjj jeg er så glad så glad! Den 17. januar var jeg til jobsamtale i Familie og beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg kommune, angående en stilling som jurist, i børne unge afdelingen. Og jeg har fået jobbet! Har ikke sagt noget før nu, da jeg først fik mit anstættelsesbevis med posten igår! MEN det er SÅ fedt. Jeg havde sådan frygtet arbejdsløsheden, og det her er bare mit drømmejob. Jeg har specifiseret mig i denne retning, og har hele tiden drømt om at arbejde med børn og unge, synes det er mega spændende og givende. Det er særligt tvangsanbringelser jeg skal arbejde med. Og det er en fast stilling, med flextid (8-15 alle dage pånær torsdag som er 8-17), og alle de goder der ellers følger med en ansættelse i det offentlige. PLUS en god løn!!! Yes, og farvel til SUen! Sååå, nu sker der virkelig noget, jeg skal skrive mit speciale på en måned, og man bruger normalt et halvt år på det, så jeg har travlt, men er igang. Og jeg fik knaldet den sidste eksamen af den 24. januar, det var ellers ikke meningen jeg ville gå op, men måtte jo have den overstået da jeg pludselig fik job - og scorede et 12 tal så var lykkeligt!
Jeg starter med at pendle fra Århus til Aalborg, men til sommer flytter vi derop. Er der egentlig nogen her fra gruppen der kommer fra Aalborg eller omegn? Både min kæreste og jeg glæder os til at flytte op og starte vores "eget" der.
Jeg er bare så lettet simpelthen, havde forberedt mig på at jeg ville blive nød til at tage et hvilket som helst job, og også forberedt mig på at skulle regne med ledighed, så der er bare faldet en sten fra mit hjerte nu. Det er så dejligt at føle man kan bruges! Det eneste minus er, at jeg nu er mega presset med specialet og at jeg ikke har flere unisommerferier på 2 mdr....
Men til gengæld penge til at holde en GOD ferie. Vi tænker på at rejse til Bali!
Det var lige lidt om alt hvad der sker herhjemme! Vi har det godt, og Alfred trives. Han har det super godt i vuggestuen og vi kan mærke han er rigtig glad for at være der. Han kravler fortsat ikke, men mon ikke det kommer før eller siden. Vi har været i sommerhus i Søndervig for en uges tid siden, det nød vi alle så meget, og Alfred elsker det, masser af opmærksomhed, strand og lange gåture med klapvognen. Han har desværre haft en omgang møb og er forkølet hvilket han har været siden 1. december, men det er jo glæderne ved en vuggestue start. Han er en glad og kærlig dreng, han vil hele tiden knuse, det er jo bare så hyggeligt! Han er meget madglad, vi kan næsten ikke holde ham mæt
I får lige lidt billeder med!
Knus og god søndag aften!