Hvornår forsvinder bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

dorthemus

PrinsessensMor skriver:

Hej piger
Håber der er nogen der ved hvornår bækkenløsning forsvinder, fordi det gør ekstremt ondt at rejse, gå, sidde, ligge og enda at hoste det er ikke sjovt og håber ingen får det! Jeg er 32 uger henne, så jeg håber os at det forsvinder med fødselen eller før

Min veninde lider stadig af svær bækkenløsning her 20 måneder efter fødslen Hun er ude af stand til at arbejde som pædagog og går nu og venter på at komme i arbejdsprøvning i et helt andet fag. Så slemt går det jo langt fra altid, men hun har været meget uheldig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

PrinsessensMor

Månsson skriver:

Mit gik væk med det samme jeg havde født faktisk og jeg var sygemeldt med det fra uge 20øv Har du sådan et bælte, det var guld hver??

Ja, jeg købt et for et par måneder siden og jeg laver (prøver!) på at lave øvelserne, men stadig går det ikke... Bæltet hjalp kun når jeg gik

Anmeld

5. februar 2012

PrinsessensMor

Madam Blå skriver:

Jeg blev sygemeldt med bækkenløsning i uge 8 eller 10.. Jeg kunne INTET til sidst. Måtte have hjælp til at komme på toilet

Men tre dage efter fødslen gik jeg en tur på 10 min Havde ikke kunnet gå mere end 10 skridt de sidste tre måneder. Så det forsvandt hurtigt, synes jeg Selvfølgelig tager eet tid, men det går kun fremad Ikke som under graviditeten, hvor det udelukkende går ned af bakke..

Det er nu tre måneder siden jeg fødte, og er blevet helt mobil igen Skal stadig passe på, og kan sagtens stadig mærke mit bækken. Især når jeg har mens! Men det er SÅ meget bedre nu, end da jeg var gravid

Ej hvor dejligt at du har fået det bedre... Det er intet så fedt som at bevæge sig frit omkring

Anmeld

5. februar 2012

PrinsessensMor

Men bare et spørgsmål: jeg fik en epidural i min første fødsel og en akut kejsersnit, så kan det have noget med det at gøre. Jeg tænker på at det i virkeligheden er farligt med en rygbedøvelse og kan have et par konsekvenser hvis man ikke bliver stukket ordenligt. Jeg kan huske en herfra der fik sin forkert og var nødt til at gå på førtidspension pga en lammelse i benene, uh, hjernen vandrer altid med de ekstreme scenarier når man er gravid Hihi

Anmeld

5. februar 2012

sabi1979

Min den store datter er snart 13 år og der forsvandt mit bækkenløsning rimlig hurtig efter fødslen Men nu er min lille datter næsten 2 1/2 år og jeg bøvler stadig meget med bækkenløsning, jeg gik sygmeldt med det fra jeg var ca. 8 uger henne 

Men jeg krydser fingre for at det forsvinder hurtigt for dig

Anmeld

5. februar 2012

L&V

PrinsessensMor skriver:

Ja, jeg købt et for et par måneder siden og jeg laver (prøver!) på at lave øvelserne, men stadig går det ikke... Bæltet hjalp kun når jeg gik

Ja tror også kun det er der det hjælper desværre.. Syntes også når maven blev stor var det svært at have det på Kan du ikke blive henvist til ergo/fys på sygehuset af din jordmoder eller læge.. Krykker kan jo blive en løsning

Anmeld

5. februar 2012

PrinsessensMor

Månsson skriver:

Ja tror også kun det er der det hjælper desværre.. Syntes også når maven blev stor var det svært at have det på Kan du ikke blive henvist til ergo/fys på sygehuset af din jordmoder eller læge.. Krykker kan jo blive en løsning

jeg synes faktisk det er pinligt at bruge 'tydelige' hjælpemiddler som krykker eller rullestol (som jeg desværre får når jeg skal til læge på det lannnnge Hvidovre hospital).. Både min læge og jordmoder siger jeg skal ligge ned så længe jeg ikke føler at det stråler ned langs bene. Det er bare svært med en datter på 2 år og en mand der er hjælpeløs når det gælder husholdning*-

Anmeld

5. februar 2012

Kristinasdk

Her er det aldrig rigtig forsvundet siden jeg fik min store datter for snart 11 år siden

Anmeld

5. februar 2012

L&V

PrinsessensMor skriver:

jeg synes faktisk det er pinligt at bruge 'tydelige' hjælpemiddler som krykker eller rullestol (som jeg desværre får når jeg skal til læge på det lannnnge Hvidovre hospital).. Både min læge og jordmoder siger jeg skal ligge ned så længe jeg ikke føler at det stråler ned langs bene. Det er bare svært med en datter på 2 år og en mand der er hjælpeløs når det gælder husholdning*-

Det er da heller ikke sjovt at rande rundt med Men hvis det er det der ska til så er det vel bare sådan

Nej det kan jeg godt se, det er ikke nemt.. Der er ikke noget familie der kan hjælpe lidt?

Anmeld

5. februar 2012

l.kjoeller

min søster som er fysiotherapeut sir det ikke er alle det forsvinder ved fødslen ved. det er meget forskelligt. du skal dog ikke regne med det bliver bedre jo længere hen du kommer. jeg har fået øvelser af hende da jeg også døjer med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.