Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har fået at vide at det forsvinder i takt med kroppen heler sig efter graviditet og fødsel
Men det er nok meget forskelligt fra person til person hvor lang tid det er ..
Jeg ved det ikke, men ville ikke gå uden at sende en ordentlig og håber hurtigt det går over ..
Joyce skriver: Jeg ved det ikke, men ville ikke gå uden at sende en ordentlig og håber hurtigt det går over ..
PrinsessensMor skriver: Hej pigerHåber der er nogen der ved hvornår bækkenløsning forsvinder, fordi det gør ekstremt ondt at rejse, gå, sidde, ligge og enda at hoste det er ikke sjovt og håber ingen får det! Jeg er 32 uger henne, så jeg håber os at det forsvinder med fødselen eller før
Hej pigerHåber der er nogen der ved hvornår bækkenløsning forsvinder, fordi det gør ekstremt ondt at rejse, gå, sidde, ligge og enda at hoste det er ikke sjovt og håber ingen får det! Jeg er 32 uger henne, så jeg håber os at det forsvinder med fødselen eller før
Mit gik væk med det samme jeg havde født faktisk og jeg var sygemeldt med det fra uge 20øv Har du sådan et bælte, det var guld hver??
hos mig efter fødslen stort set...
det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEJLIGT... det næste var så bare smerten i arret efter mit kejsersnit, og mine mavemuskler der var hårdt ramt somom jeg havde haft lavet 80.000.000 mavebøjninger... men mit bækken, var fint..
ved selfølgelig ikke om det er det samme for kvinder der føder vaginalt..
PrinsessensMor skriver: Ja, det kunne man forstille sig, men vil hellere høre det fra nogen der selv har prøvet det.. Det vil berolige mig fordi jeg føler mig totalt hjælpeløs nu
Ja, det kunne man forstille sig, men vil hellere høre det fra nogen der selv har prøvet det.. Det vil berolige mig fordi jeg føler mig totalt hjælpeløs nu
Jeg blev sygemeldt med bækkenløsning i uge 8 eller 10.. Jeg kunne INTET til sidst. Måtte have hjælp til at komme på toilet
Men tre dage efter fødslen gik jeg en tur på 10 min Havde ikke kunnet gå mere end 10 skridt de sidste tre måneder. Så det forsvandt hurtigt, synes jeg Selvfølgelig tager eet tid, men det går kun fremad Ikke som under graviditeten, hvor det udelukkende går ned af bakke..
Det er nu tre måneder siden jeg fødte, og er blevet helt mobil igen Skal stadig passe på, og kan sagtens stadig mærke mit bækken. Især når jeg har mens! Men det er SÅ meget bedre nu, end da jeg var gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128