Hvornår - dagpleje/vuggestue :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Nadia Foged

Leneur skriver:

Nej det regner jeg nu heller ikke med og på trods af alt vil jeg meget hellere aflevere en glad pige, fremfor at gå fra et grædende barn.... PYH det har jeg oplevet en enkelt gang, for havde afleveret hende lidt sent og dp var igang med at klæde de andre på til at komme ud, så tænkte at så kunne jeg bare tage Silje med ud og vente på de andre kom ud. Der kunne hun ikke forstå at jeg gik igen...

årh den bette nus :-) det kunne hun ikke helt finde ud af, men må da kun være fantastisk at det går så godt

min eks svigermor var dp mor og det var bestemt ikke alle børn der synes det var lige sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leneur skriver:

Nej det regner jeg nu heller ikke med og på trods af alt vil jeg meget hellere aflevere en glad pige, fremfor at gå fra et grædende barn.... PYH det har jeg oplevet en enkelt gang, for havde afleveret hende lidt sent og dp var igang med at klæde de andre på til at komme ud, så tænkte at så kunne jeg bare tage Silje med ud og vente på de andre kom ud. Der kunne hun ikke forstå at jeg gik igen...

Jeg har heldigvis aldrig oplevet, at min datter græd, når jeg gik, men jeg kan forestille mig, det må være en forfærdelig følelse, når de gør det 

Hun er til gengæld altid glad for at se mig, når jeg henter om eftermiddagen, så jeg tager det ikke personligt, at hun knap har tid til at sige farvel om morgenen 

Anmeld

5. februar 2012

MelikkazMoar

Nadia Foged skriver:

tusind tak, hun er en skøn lille en :-)

Lyder da også super , håber jeg du får så

ja det håber jeg virkelig også

Anmeld

5. februar 2012

Leneur

Nadia Foged skriver:

årh den bette nus :-) det kunne hun ikke helt finde ud af, men må da kun være fantastisk at det går så godt

min eks svigermor var dp mor og det var bestemt ikke alle børn der synes det var lige sjovt

Ja helt sikkert. Det er jeg også rigtig glad for.

Har jo selv været i en børnehave og der er altså nogle forældre der skulle skamme sig. De bliver ved med at sige at nu går de indtil barnet græder og så trøster de dem og går og barnet starter forfra med at græde, så synd synes jeg, så hellere en hurtig afsked og der er det også nemmere at trøste da det jo hurtigt går over igen især hvis man lige kan aflede det kære barn lidt.

Anmeld

5. februar 2012

Leneur

PT skriver:

Jeg har heldigvis aldrig oplevet, at min datter græd, når jeg gik, men jeg kan forestille mig, det må være en forfærdelig følelse, når de gør det 

Hun er til gengæld altid glad for at se mig, når jeg henter om eftermiddagen, så jeg tager det ikke personligt, at hun knap har tid til at sige farvel om morgenen 

Ja nogle morgener når dp og jeg lige skal snakke lidt, så peger hun på døren og siger gå....

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leneur skriver:

Ja nogle morgener når dp og jeg lige skal snakke lidt, så peger hun på døren og siger gå....

Hvor sødt 

Min datter når knapt at få jakke og støvler af, inden hun er løbet ind til de andre, og jeg må stå og kalde på hende, før hun kommer og giver mig et meget hurtigt vink som farvel 

Anmeld

5. februar 2012

Leneur

PT skriver:

Hvor sødt 

Min datter når knapt at få jakke og støvler af, inden hun er løbet ind til de andre, og jeg må stå og kalde på hende, før hun kommer og giver mig et meget hurtigt vink som farvel 

Ja men det er altså så super lækkert at det er sådan synes jeg...

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Leneur skriver:

Ja men det er altså så super lækkert at det er sådan synes jeg...

Det synes jeg også. Det viser bare, at de trives hos dp 

Anmeld

5. februar 2012

Clisolka

Nadia Foged skriver:

Hej allesammen hvornår begyndte jeres barn/børn i dagpleje eller vuggestue?  :-)

Jennifer er nu 7 mdr (mit første barn) og jeg har ærligt talt ikke haft noooogen ide om hvornår jeg skulle skrive hende op til, så jeg har valgt i maj, dvs. kort tid før min barsel slutter. :-)

KOm endelig med gode råd og forslag :-)

Min datter startede i vuggestue da hun lige var blevet 10 mrd - det var 3 uger før jeg skulle starte på arbejde igen efter barsel. Så havde jeg omkring 3 uger at køre hende ind i, og det var tid nok for hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.