Hvornår - dagpleje/vuggestue :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.455 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Nadia Foged

Hej allesammen hvornår begyndte jeres barn/børn i dagpleje eller vuggestue?  :-)

Jennifer er nu 7 mdr (mit første barn) og jeg har ærligt talt ikke haft noooogen ide om hvornår jeg skulle skrive hende op til, så jeg har valgt i maj, dvs. kort tid før min barsel slutter. :-)

KOm endelig med gode råd og forslag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Pige2009

Nadia Foged skriver:

Hej allesammen hvornår begyndte jeres barn/børn i dagpleje eller vuggestue?  :-)

Jennifer er nu 7 mdr (mit første barn) og jeg har ærligt talt ikke haft noooogen ide om hvornår jeg skulle skrive hende op til, så jeg har valgt i maj, dvs. kort tid før min barsel slutter. :-)

Laura var næsten 11 mdr., inden hun startede

Anmeld

5. februar 2012

MelikkazMoar

Nadia Foged skriver:

sikken en dejlig datter

Melikka er 8 mdr. og hende har jeg først lige skrevet op.. har skrevet hende op så jeg forhåbentlig kan få en plads senest 14 dage inden min barsel slutter..

Anmeld

5. februar 2012

Janni.

Silas var 10 mdr. Egentlig virkede han klar allerede 1 mdr før, kun forældrene som ikke var klar.

Det er selvfølgelig en god idé at bruge det sidste af din barsel på indkøring men det har du vel planlagt

Anmeld

5. februar 2012

Rødhætte

William er lige begyndt og er 10 mdr.. Jeg har 3 uger til at køre ham ind i.. Synes det er meget vigtigt at have godt tid til indkøring. Det er trods alt en helt ny verden der åbner sig for sådan et lille pus

Anmeld

5. februar 2012

Nadia Foged

MelikkazMoar skriver:

sikken en dejlig datter

Melikka er 8 mdr. og hende har jeg først lige skrevet op.. har skrevet hende op så jeg forhåbentlig kan få en plads senest 14 dage inden min barsel slutter..

tusind tak, hun er en skøn lille en :-)

Lyder da også super , håber jeg du får så

Anmeld

5. februar 2012

Nadia Foged

Janni. skriver:

Silas var 10 mdr. Egentlig virkede han klar allerede 1 mdr før, kun forældrene som ikke var klar.

Det er selvfølgelig en god idé at bruge det sidste af din barsel på indkøring men det har du vel planlagt

Min barsel slutter 20 maj ca og har satset på at få plads til 1 maj ca

Anmeld

5. februar 2012

Nadia Foged

Rødhætte skriver:

William er lige begyndt og er 10 mdr.. Jeg har 3 uger til at køre ham ind i.. Synes det er meget vigtigt at have godt tid til indkøring. Det er trods alt en helt ny verden der åbner sig for sådan et lille pus

Lyder da egentlig super godt med de 3 uger :-)

håber det kommer til at gå godt

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

Jeg har 2 der lige er startet hos mig... Den ene 9mdr. den anden er 8.mdr.

Det er meget forskelligt hvornår de små pus starter

Anmeld

5. februar 2012

Valle81

Altså, hvis du ikke står og skal have din skønne datter ud i pasning pga arbejde, uddannelse eller lignende, så ville jg beholde hende hjemme:0)

Min datter var jeg nødt til at sende afsted, hun var omkring de 11 mdr. Jeg synes det var rædselsfuldt fordi jeg ikke er fan af at de skal passes. Hun havde det godt, men efter et år valgte jeg selv at blive dagplejer og passede hende hjemme til hun startede i børnehave. Fik så andet job senere.

Så fik jeg md min mand Anton, da jeg blev gravid igen da han var 3 mdr kunne jeg beholde ham hjemme, det gjorde jeg til han var 18 mdr. Det blev for hårdt for mig - lang historie - og han er nu afsted. Arthur er hjemme endnu, men skal starte her medio marts. Jeg står uden arbejde og er på akasse og skal stå til rådighed så kan ikke beholde ham hjemme, eller der kan jeg godt, men jeg skal have plads til ham:0)

Jeg synes børn hører til derhjemme hvis man har muligheden for det:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.