Nadia Foged skriver:
Okay, håber da det der gjorde det var for hårdt er blevet bedre for dig :-)
Jeg ryger bare i aktivering, men skal gerne igang med at studere dette år og søge praktikpladser da min drøm er at starte på Hansenberg i Kolding som veterinærsygeplejerske i januar 2013, skal bare finde ud af hvad jeg skal lave indtil da :-) så skulle det gå lidt skævt med indkøring den tid jeg har, må jeg finde ud af det på en eller anden måde :-)
kan høre du lever af lidt samme holdning som min mor, forstår godt hvad i mener og på en måde kan jeg godt følge jer, men samtidig synes jeg jo det er sundt de kommer ud blandt andre , men ville da være super at kunne passe dem selv indtil de skulle i børnehave eller skole
Har ikke selv været i dagpleje eller børnehave da jeg havde mange søskende, så på den måde kunne min mor gå hjemme :-)
knus
TAk, jamen det var hådt da jeg var meget alene med alle tre børn og med kun 12 mdr mellem de små var der MEGET at se til. Min mand arbejder meget - og for at lette hverdagen lidt, var det bedste for alle at Anton kom i dp:0)
Grunden til at jeg er af den holdning er at jeg ikke mener at børnene har behovet før man giver dem det:0) De ved jo ikke hvad dagpleje er, det at omgåes osv:0) Men når de først er startet i dagpleje så kommer behovet for stimulering,oplevelser og andet:0)
Jeg har heller aldrig selv gået i dp,børnehave eller sfo. Min mor var hjemme med min søster og jeg:0)
Christina
Anmeld