Hvor længe ku i skule det 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

prettybutterfly

Vinker skriver:

Jeg synes godt nok det er ved at være svært at skjule efterhånden.... Jeg er 8+5 idag. Jeg arbejder i en tøjbutik og vi ska jo gerne gå i tøjet der er i butikken, meeeeen jeg kan ikke passe andre bukser end leggings. Synes selv maven er tydelig selvom jeg har løst siddende tøj på, men det er kun spørgsmål om dage før det blir opdaget for vi prøver jo en del tøj hele tiden såååeeee.

Vil da også gerne fortælle dem det, men er jo bare så bange for at noget går galt, men man blir jo også bare nødt til at tro på det, ikk

Jeps! Lige præcis også min frygt! Kan godt forstå dig!!!!! Tak for dit svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

prettybutterfly

LenaJohansen skriver:

Får jeg os altid af vide, men syntes bare det er underligt, for SÅ overvægtig var jeg heller ikke da jeg blev gravid igen, vi snakker kun 7-8kg... Jeg snakkede med lægen om det og hun sagde der nok ikke var noget at være nervøs for, men jeg kunne godt tænke mig at komme til en scanning så de kan måle barnet.. Først der vil jeg være sikker på at det hele er som det skal...

Men mange tak

Ja ok det kan jeg godt se! Kan du ikke få en tryghedsscanning? Det fik jeg i 1. graviditet og betalte kun 700 kr for det! Det var virkelig det værd!!!!

Anmeld

5. februar 2012

prettybutterfly

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Uge 8 pga kvalme, opkast, dårlighed og jeg var sengeliggende

UF! Lyder bestemt ikke rart! Men tak for dit svar

Anmeld

5. februar 2012

TaAsJu

Uge 10 så gik den ikke længer!!!

Anmeld

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her fortalte jeg det først ude på mit arbejde i uge 14 og alle blev rigtig overrasket! Vi fortalte det til familie og venner efter NF i uge 12+3. Der var ingen som havde gættet det.

Nu her i uge næsten 19 er der stadig folk som bliver overrasket, når jeg fortæller at jeg er gravid og næsten halvvejs! 

Syntes det var svære at skjule første gang rent fysisk. Her anden gang syntes jeg bare det var svært ik at sige noget! 

tillykke til dig. Vh stine

Anmeld

5. februar 2012

prettybutterfly

StineW79 skriver:

Her fortalte jeg det først ude på mit arbejde i uge 14 og alle blev rigtig overrasket! Vi fortalte det til familie og venner efter NF i uge 12+3. Der var ingen som havde gættet det.

Nu her i uge næsten 19 er der stadig folk som bliver overrasket, når jeg fortæller at jeg er gravid og næsten halvvejs! 

Syntes det var svære at skjule første gang rent fysisk. Her anden gang syntes jeg bare det var svært ik at sige noget! 

tillykke til dig. Vh stine

Wow hvor vildt du ku gemme det så længe. Ja, det er jo en LÆKKER nyhed man gerne vil ud med, men syntes også det ville være rarere at vente til efter NF for en sikkerhedsskyld!

Tak!!!

Anmeld

6. februar 2012

LenaJohansen

prettybutterfly skriver:

Ja ok det kan jeg godt se! Kan du ikke få en tryghedsscanning? Det fik jeg i 1. graviditet og betalte kun 700 kr for det! Det var virkelig det værd!!!!

700 kroner er mange penge at skulle af med for mig, så håber lægen vil henvise mig

Anmeld

6. februar 2012

otlitrom

LenaJohansen skriver:

700 kroner er mange penge at skulle af med for mig, så håber lægen vil henvise mig

Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg skal scannes på lørdag i Kolding, det koster "kun" 400,-... Jeg vil heller ikke beale 700 kr for det, men er meget usikker på min termin og lægen vil ikke henvise mig videre til scanning, så... Så må vi jo betale selv..

Anmeld

6. februar 2012

LenaJohansen

kitty skriver:

Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg skal scannes på lørdag i Kolding, det koster "kun" 400,-... Jeg vil heller ikke beale 700 kr for det, men er meget usikker på min termin og lægen vil ikke henvise mig videre til scanning, så... Så må vi jo betale selv..

Ja der er måske ikk andet for.. Men jeg bor i thisted, mon priserne er de samme ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.