Hvor længe ku i skule det 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

prettybutterfly

Hej piger,

mit spørgsmål er som overskriften siger, hvor længe ku i skjule det 2. gang i var gravide?

Jeg er gravid for anden gang i 8. uge og er jo allerede gigant stor. Prøver at skjule det på skolen ved at have et halstørklæde hænge ned foran maven, men den er sku stor altså. Har det dårligt over allerede at sige det til alt for mange så tidligt, selvom de nærmeste allerede godt ved det. Men det er også irriterende at sku gøre "så meget" for at gemme den. Jeg render jo konstant og retter på tøj og halstørklæde for skjule den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

An&Jo

prettybutterfly skriver:

Hej piger,

mit spørgsmål er som overskriften siger, hvor længe ku i skjule det 2. gang i var gravide?

Jeg er gravid for anden gang i 8. uge og er jo allerede gigant stor. Prøver at skjule det på skolen ved at have et halstørklæde hænge ned foran maven, men den er sku stor altså. Har det dårligt over allerede at sige det til alt for mange så tidligt, selvom de nærmeste allerede godt ved det. Men det er også irriterende at sku gøre "så meget" for at gemme den. Jeg render jo konstant og retter på tøj og halstørklæde for skjule den!

Jeg er 8+0 idag og jeg kan lige knap skjule det mere.. :/

Igår da vi var til bisættelse opdagede hele familien det på trods af løst tøj, så jeg tror snart jeg opgiver at skjule det mere

Anmeld

5. februar 2012

prettybutterfly

An&Jo skriver:

Igår da vi var til bisættelse opdagede hele familien det på trods af løst tøj, så jeg tror snart jeg opgiver at skjule det mere

Øv hvor irriterende de opdagede det! Men kan godt forstå dig, jeg overvejer også bare at droppe det med at skjule det! Syntes det er tidligt men det andet er ved at være for hårdt! Vildt det går så hurtigt anden gang!!!!

Anmeld

5. februar 2012

SpunkenJo

An&Jo skriver:

Det samme......

Og dså har jeg et job, hvor det at være gravid ikke er så smart. Så man bør sige til med det samme, så man kan få en skånetjans

Derfor meldte jeg det selv ud til arbejdsgiver ved 8+, og ja, så vidste ALLE det jo bare!

Derudover ku jeg heller ikke være i mit arbejdstøj, så det var ikke rigtig nogen vej udenom at melde det ud......

Anmeld

5. februar 2012

LenaJohansen

Jeg er også 2 gangs. og tror først folk ku se det da jeg var i uge 13-14 stykker... Jeg er os en meget høj pige, og selv nu i uge 29 er jeg ikke særlig stor hvis man ser på min første gang.. (der var jeg større) Og har kun taget 2kg på

Anmeld

5. februar 2012

Jeia

prettybutterfly skriver:

Hej piger,

Omkring uge 8 begyndte de flere at gætte det.

Anmeld

5. februar 2012

otlitrom

Jeg er 7+2 idag, og der går med lynets hast. Vi vil egentligt gerne gemme det til efter NF, men det tror jeg vi får alvorlige problemer med

På den ene side tænker jeg "hvorfor også gemme noget godt", men på den anden side har jeg heller ikke lyst til at vide mig selv endnu, så jeg forstår, hvor nu står. Og selv med tørklæde eller lys bluse er det næsten synligt, så jeg har ingen gode råd.

Og så til sidst: TILLYKKE!!

Anmeld

5. februar 2012

prettybutterfly

kitty skriver:

Jeg er 7+2 idag, og der går med lynets hast. Vi vil egentligt gerne gemme det til efter NF, men det tror jeg vi får alvorlige problemer med

På den ene side tænker jeg "hvorfor også gemme noget godt", men på den anden side har jeg heller ikke lyst til at vide mig selv endnu, så jeg forstår, hvor nu står. Og selv med tørklæde eller lys bluse er det næsten synligt, så jeg har ingen gode råd.

Og så til sidst: TILLYKKE!!

Tak! Og tillykke til dig også! Ja det er vildt som man gerne vil sige det, men også holde det hemmeligt samme tid ;o)

Er glad for at høre jeg ikke er den eneste store gravide i blot 8. uge!!!!

Knuser

Anmeld

5. februar 2012

prettybutterfly

Jeia skriver:

Omkring uge 8 begyndte de flere at gætte det.

Vildt hvis man tænker over det, men hvis du ser ud som jeg kan jeg SÅ godt forstå det

Anmeld

5. februar 2012

prettybutterfly

LenaJohansen skriver:

Jeg er også 2 gangs. og tror først folk ku se det da jeg var i uge 13-14 stykker... Jeg er os en meget høj pige, og selv nu i uge 29 er jeg ikke særlig stor hvis man ser på min første gang.. (der var jeg større) Og har kun taget 2kg på

Fedt du kunne holde det hemmeligt så længe og at du kun har taget to kg på! VILDT FLOT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.